עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

גמילה מכדורי שינה

צוות האתר
גמילה מכדורי שינה

רוב האנשים נוטים לחשוב כי כשמדובר בהתמכרות, מדברים על סמים, אלכוהול או הימורים. עם זאת, בפועל זה לא כך, שכן בפועל יש עוד הרבה מאוד סוגים של התמכרויות שמהן אנשים סובלים, כמו למשל, התמכרות לכדורי שינה. קשה לשים את האצבע על היום שבו הפכנו למכורים, אך מי שזה קרה לו יודע. בשלב מסוים קשה לנו לדמיין את חיינו בלי אותם כדורים. אם זה נשמע לכם מוכר ואם בסתר ליבכם אתם מודעים לכך שאתם מכורים, גמילה מכדורי שינה יכולה לעזור לכם. מה שכן, זה צריך להיות תהליך גמילה מסודר, עם שלבים ועם הדרכה מקצועית. להתמודד לבד עם גמילה זו משימה מאוד קשה, עד שלעיתים היא הופכת להיות בלתי אפשרית. רוצים לקבל עזרה ולחזור לחיים? פנו אל מרכז מכורים לחיים ותראו שלא תצטערו על כך בהמשך הדרך.

מה כוללת גמילה מכדורי שינה?

לפני הכול, צריך להבין את רמת ההתמכרות שלכם. יש אנשים שמתעוררים אחרי זמן קצר ומבינים שהם מכורים ואילו אצל אחרים זה לוקח הרבה יותר זמן. מעבר לכך, חשוב להבין שכדי לעבור תהליך של גמילה מכדורי שינה, יש לעצור לרגע ולהבין איך בכלל הגענו לשם. כדי להיגמל צריך אומנם להתמודד הרבה פעמים עם תסמינים פיזיים לא פשוטים, אך אין ספק שהרובד המורכב באמת הוא הרובד הנפשי. כל עוד לא נטפל בגורם שהפך אותנו למכורים, הסיכוי שלנו להיגמל יהיה קטן. לכן מדובר כאן בעבודה מורכבת וממושכת, אך בסופו של דבר היא משתלמת.

תנו למומחים לעזור לכם בתהליך הגמילה

לאזור אומץ ולומר שאנחנו מכורים זה לא עניין פשוט. לכן, אם כבר הצלחתם לעשות את השלב החשוב הזה, כנראה שתרצו לעבור תהליך גמילה שבאמת יצליח מכדורי שינה. לכן כדאי לפנות לקבלת עזרה, כי אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לעשות את התהליך המורכב הזה לבד.
התקשרו עוד היום למספר:  0535999926 בחרו בחיים ותנו לצוות המומחים של מרכז מכורים לחיים לעזור לכם. יש כאן צוות מקצועי ביותר שמגיע עם רקע בהרבה מאוד תחומי טיפול שונים, כך שביחד יוכלו המומחים ללוות אתכם לאורך כל הדרך.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

טיפול בהפרעת מצב רוח קלינית

טיפול בדיכאון מתבצע על ידי גורם מוסמך כגון פסיכיאטר. פעמים רבות מומלץ על טיפול משולב: טיפול תרופתי ופסיכותרפיה (למשל טיפול קוגניטיבי-התנהגותי). מטרת הטיפול בדיכאון היא

קרא עוד »

הובלות ברמת גן

החלטתם, עם התרחבות המשרד שלכם, שאתם רוצים לעבור למשרד חדש והרבה יותר גדול? אם כך, טבעי שתרצו לבדוק באיזה משרד אתם בוחרים. האפשרויות מגוונות ביותר

קרא עוד »
דילוג לתוכן