עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

מתי כדאי להחליף מפתח ישן לרכב?

צוות האתר

שירותי מנעולנות רכב זוכים לביקוש גבוה, אין ספק בכך לאור השימוש היום יומי שלנו בכלי רכב מסוגים שונים. אנשים מתחילים להבין את החשיבות שלהם ואת השירותים שהם מספקים. זהו פתרון מקיף לאבטחת הרכב שלכם, מנעולן יכול לסייע לכם כאשר אתם נתקלים בבעיית נעילת רכב, מאבדים מפתח וצריכים החלפת בית שלט לרכב. למנעולנים יש תמיד ביקוש רב כי יש כל כך הרבה מכוניות על הכביש. בעלי רכבים מתמודדים עם מגוון בעיות שצריכות להיות מטופלות על ידי מומחים. שירותי מנעולנות רכב של איתמר מנעולים זמין עבורכם במהלך כל שעות היממה.

הסימנים המראים על הצורך להחליף מפתח

1.אולי הגיע הזמן להחלפה אם המפתח שלכם מתחיל להיתקע. זה עלול לגרום לנזק נוסף למפתח או לסוויץ.

  1. המפתח נכנס, אבל הוא לא מסתובב. ייתכן שתרצו לעשות החלפה או שכפול מפתח לרכב באר שבע אם אתם מתקשים לסובב אותו. הצטברות הלכלוך מסביב לשיניים על המפתח או צילינדר המנעול שלכם עשויה להיות הסיבה לכך, שכן היא חוסמת את יכולתם להיפגש.
  2. מפתחות שהלכו לאיבוד ואז נמצאו, יכולים לסבול מבלאי – לא מומלץ להשתמש במפתחות אלו. אל תסתכנו בשימוש במפתחות אלה.
  3. המפתח שלך אינו פונקציונלי- אם המפתח שלכם מפסיק לפתע לעבוד, זה יכול להיות תוצאה של נזק שעשיתם למנעול או למפתח עצמו. בכל מקרה, כדאי להחליף אותו אם הוא מפסיק לעבוד.
  4. למפתחות לרכב יש נטייה להחליד עם הזמן עקב בלאי וחשיפה ללחות. אתם חייבים לקבל סט חדש של מפתחות רכב מיד אם זה המקרה!

מה היתרונות של מפתחות חלופיים לרכב?

הדבר הראשון שעליכם לעשות אם מפתח הרכב שלכם נשבר הוא להתקשר למנעולן אמין. מנעולן מקצועי  יכול להשתמש במגוון שיטות, כמו קידוד מפתחות, שכפול או תיקון של מפתחות, בהתאם למידת הנזק.

כאשר מפתח הרכב המקורי שלכם אבד או נשבר באופן בלתי הפיך, נדרשת החלפה. במצבים אלה, תצטרכו להשיג מפתח חדש.

המחיר של החלפת מפתח לרכב משתנה בהתאם למספר משתנים, לרבות סוג המפתח הדרוש והמותג והדגם של הרכב.

גם החלפת מפתח לרכב וגם תיקון עשויים להידרש בנסיבות ספציפיות. לדוגמה, תיקון עשוי להיות אפשרי אם למפתח שלכם יש בעיה קטנה, כגון כפתור בלוי או להב שבור. עם זאת, החלפת המפתח עשויה להיות הבחירה היחידה שלכם, אם הוא פגום קשות.

בחירת ספק שירות המסוגל לטפל גם בהחלפת מפתח לרכב וגם בתחזוקה היא חיונית. במקרה זה צרו קשר עם איתמר מנעולים והוא יעמוד לשירותכם בכל שעות היממה ובמחירים ללא תחרות!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

עורך דין קרקעות

קרקע היא תמיד משאב יקר ערך, ובפרט במדינה קטנה וצפופה כמו ישראל. על-מנת להסדיר את התחום נחקק בשנת 1969 חוק המקרקעין (לאחר שהמחוקקים עבדו עליו

קרא עוד »

אומנות ההתמדה

בספר איוב נכתב: "אבנים שחקו מים" משמעות האמרה הפוכה והמים הם ששחקו את האבנים ויצרו בהם צורות. ובכל זאת הכוונה נשארת והמסר הוא: כדי ליצור

קרא עוד »

מיזוג אוויר בירושלים

יש הרבה דברים שבלעדיהם לא נוכל לדמיין את חיינו, ואחד מהם, זו מערכת מיזוג האוויר. אנחנו רגילים ליהנות ממיזוג אוויר בכל מקום שבו אנחנו נמצאים.

קרא עוד »
שיפוץ חזית בניין

איטום על מבנים גבוהים

עבודות איטום בסנפלינג, המכונה לעתים קרובות איטום חזית או מבנים, מייצגות גישה מיוחדת ויעילה לתחזוקה והגנה על מבנים בגבהים. טכניקות סנפלינג, הידועות גם בשם גישה

קרא עוד »

מיסוי ורישוי בקרקעות

זכויות בקרקע, זכויות בניה, ייעוד הקרקע, רישום בטאבו ובניה, הם נושאים שעורך דין המתמחה במקרקעין, מבין בהם. עורך דין מקרקעין מומלץ נחוץ לטיפול בעניינים משפטיים

קרא עוד »
דילוג לתוכן