עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

עורך דין יפוי כוח מתמשך

צוות האתר

כשאדם מאבד את היכולת לטפל בענייניו הכספיים, האישיים או הרפואיים, הפתרון האפשרי בעבר היה מינוי אפוטרופוס שיוכל לקבל לגביו החלטות שונות באופן חוקי. זהו פתרון שטמונה בו בעיה מובנית: המינוי מתבצע כשהאדם כבר אינו כשיר לקבל החלטות, ולכן לו עצמו אין השפעה על בחירת האפוטרופוס, והוא גם לא יכול להנחות את האפוטרופוס כיצד לנהוג. כדי להימנע מהבעיה כדאי לערוך בעזרת עורך דין יפוי כוח מתמשך – מסמך שאותו מכין האדם כשהוא צלול ומתפקד באופן מלא. במשרד עורכי דין שפירא בוטרמן מספקים שירות משפטי זה בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

המקרים שבהם כדאי להכין בעזרת עורך דין יפוי כוח מתמשך

* נכסים רבים – כשלאדם יש נכסים רבים, למשל דירות שאותן הוא משכיר ושמהוות מן הסתם מקור הכנסה משמעותי עבורו ועבור המשפחה, כדאי מאוד שיהיה מי שינהל אותם גם אם האדם עצמו יאבד את היכולת לעשות זאת.

* חשש לסכסוך ולקרע – כשאדם חושש שאם ייבצר ממנו לנהל את ענייניו, ואת ענייני המשפחה, עלול להיווצר קונפליקט בין הילדים סביב קבלת הסמכויות לטיפול בכל הנושאים הרלוונטיים, רצוי לערוך יפוי כוח מתמשך שיבהיר מהי חלוקת הסמכויות הנכונה.

* היסטוריה של אלצהיימר במשפחה – אלצהיימר היא מחלה תורשתית. כלומר, אם בהיסטוריה של המשפחה ישנם מקרים אלה, הסיכון של האדם ללקות גם הוא במחלה שמובילה לדמנציה גבוה מהרגיל. במצב כזה התנהלות אחראית מחייבת הכנת מסמך שיפרט את אופן העברת הסמכויות לנהל את העניינים השונים אם המחלה אכן תפגע גם באדם.

התנהלות אחראית ותשובות מדויקות לכל שאלה

למעשה, לכל אדם כדאי להכין בעזרת עורך דין יפוי כוח מתמשך, מפני שאף אחד לא יכול לדעת בוודאות שתהיה לו היכולת לטפל בענייניו במשך כל חייו. הצורך בעורך דין נובע משתי סיבות: ראשית, כך דורש החוק, ולמעשה רק עורכי דין שעברו הסמכה ייעודית יכולים לערוך עבור אדם יפוי כוח מתמשך. שנית, עורכי דין מיומנים יודעים לשאול את השאלות הנכונות וכך לכוון את האדם אל הבחירות המיטביות עבורו, בהתאם לנסיבות הספציפיות של חייו. במשרד עורכי דין שפירא בוטרמן מספקים את השירות ברגישות רבה מאוד וברמת דיוק גבוהה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

סגירה נכונה ואיכותית

התקנת דלת ממד זהו אחד הדברים החשובים ביותר ביצירת חדר ממד שכן ההתקנה חייבת להתבצע ע"י אנשי מקצוע מנוסים ואיכותיים אשר יודעים במדויק כיצד לבצע

קרא עוד »

ציוד כיבוי אש

אם אתם מקימים עסק, הרי שאתם חייבים, על פי חוק, לצייד את בית העסק בציוד להגנה מפני שריפות. אנחנו בני האדם בעת המודרנית, אולי לא

קרא עוד »

בטיחות מעל הכול

נושא הבטיחות בבניינים עלה למודעות בעשורים האחרונים, בין אם מדובר ביישום תמ"א 38 בבניינים ישנים, בניית בניינים חדשים עם מרחבים מוגנים או התקנת מערכות גילוי

קרא עוד »
דילוג לתוכן