עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

איך להגן על הבית שלכם ולצאת בראש שקט?

צוות האתר

בתים פרטיים זוכים להשקעות משמעותיות באמצעי אבטחה בשל חשיבותם כמקום העיקרי בו אנו מבלים את זמננו. עם זאת, רבים מהאמצעים הללו הופכים לבלתי יעילים עם הזמן, מכיוון שתמיד יש אנשים המסוגלים לשכפל או לפרוץ צילינדרים, מנעולי חלונות או תריסים חשמליים כדי לקבל גישה לבית. עניין זה מניע שוק שוקק של אמצעי אבטחה שונים, אם כי רק כמה פטנטים מספקים באמת תוצאות אמינות. איילוק למשל, היא דוגמה לפתרון יעיל – נעילת חלונות נסתרת ואסתטית שמבלבלת את הפורצים ומונעת פתיחה לא מורשית. היא חזקה להפליא, עולה על החוזק של מנעולים טיפוסיים, והיא נוחה מאוד לתפעול על ידי בעלי הבית. עם אחריות לחמש שנים, איילוק מבטיחה הגנה ארוכת טווח מפני פריצות. חברת שומר הסף מציעה לכם את אמצעי המיגון הטובים ביותר שאפשר למצוא כדי להגן על הבית שלכם.

גם לסורג יש פתרונות

קיימים מקרים, בהם בתים חווים פריצה למרות התקנת סורגים. במצב כזה, סביר להניח כי נבחרו סורגים לא מתאימים. הסורגים האידיאליים הם סורגים שקופים נגד פריצות, חזקים ועמידים לאורך זמן, ומציעים יתרונות רבים. חלונות הם בדרך כלל פגיעים הן בשל הזכוכית והן בשל הסורגים, שאולי לא תמיד עמידים, למעט הסוג המסוים הזה המשלב עמידות עם שקיפות. סורגים אלו לא רק יפים מבחינה אסתטית אלא גם מתווספים לאמצעים הנוספים של נעילת חלונות חזקה ונעילת תריסים חשמליים חבויה. יתרה מזאת, קיימת אפשרות להוסיף מדבקת חלון המשפרת את תכונות העמידות בפני שבירה.

הפתרון לפריצה שקטה

פריצה היא סוגיה נפוצה שיכולה להיראות כבלתי פתירה. קיים החשש שלמרות ההבטחות, ניתן לשכפל בקלות את רוב הצילינדרים בשוק. פגיעה זו גרמה לעלייה באירועי פריצה שקטים. לשם מניעת הפריצה שנעשית בשכפול מפתח או באמצעי פריצת מנעול בלבד, אפשר לבחור בפטנט ישראלי בלעדי – מנעול נגד פריצה שקטה בלתי חדיר. מנעול זה זוכה לאמון על ידי ארגוני אבטחה וממשל, וזוכה למוניטין שלו בתור הטוב בעולם מסוגו. כעת, הוא זמין להתקנה גם בבתים פרטיים, באדיבות חברת שומר הסף המתמחה באמצעי מיגון למגזר הציבורי והפרטי כאחד.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

השכרת כספת

השכרת כספת

זקוקים לכספת באופן זמני? השכרת כספת נותנת מענה לאותם מקרים בהם אנו זקוקים לכספת למשך מספר חודשים ואין כדאיות לרכישת כספת. השכרה של כספת מאפשרת

קרא עוד »
דילוג לתוכן