עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

איך מעבירים הלאה את הזכויות על הקרקע

צוות האתר

בכל פעם מחדש, אנחנו מגלים כי המציאות פשוט עולה על כל דמיון. לא פעם, החיים הופכים לאירוע הרבה יותר מורכב ממה שאנחנו חושבים. בגדול, כאשר אנחנו מדברים על חלוקה של נחלה, אנחנו מדברים על אירוע מורכב, בעיקר משום שהמדינה לא ששה לאפשר זאת. מדינת ישראל הצעירה קידשה את העבודה החקלאית ולכן, קבעה כמה חוקים נוקשים, המאתגרים את הניסיון לפצל את הנחלה ולחבר אותה מחדש בעת הצורך. אל דאגה, להכל יש פתרון ועם ליווי משפטי מתאים אתם תצליחו ליהנות מהזכויות שלכם- שיתממשו במלואן.

מה כולל התהליך המשפטי לפיצול נחלה

בין אם משום שההורים רוצים לחלק את הזכויות על הקרקע שווה בין הילדים ומכל סיבה אחרת, על מנת שתוכלו לבצע פיצול של הנחלה, צריך להגיש בקשה עבור היוון נחלה אשר לה תנאים מסוימים המאפשרים את קיומה. חשוב לזכור כי לא פעם, בעלי הזכויות על הקרקע הם לא רק החקלאים, אלא גם המדינה, אשר איפשרה למי שמתגוררים בנכס לעבד את האדמה בשמה כביכול. את התהליך יש לבצע לאור רגולציה מחמירה והרבה פעמים, אנחנו ננצל את ההזדמנות על מנת לשנות את הגדרות ייעוד הקרקע, בהתאם לצורך של בעלי הזכויות על הנכס. בסוף, העולם ממשיך קדימה ולא תמיד נרצה להמשיך בפעילות חקלאית, כמו בעבר.

מתי נבחר לחבר את הנחלה המפוצלת

תהליך רישום פרצלציה בטאבו כלומר איחוד נחלה מפוצלת לאחת, הוא על פניו הליך פשוט יותר, אבל לא פעם אנחנו צריכים לקחת בחשבון את כל האתגרים והסעיפים המייחדים את המקרה המסוים שלכם. המטרה של הרישום בטאבו, היא להבטיח כי הזכויות של בעלי הנכס, יתממשו ולא יקרה מצב בו יבואו בעתיד מי שרואים בעצמם בעלי זכויות על הקרקע ויערערו על ההחלטה שהתקבלה. כמובן, שגם למדינה יש יד בדבר ובמדינת חוק, אי אפשר לעשות שינויים כאלו ואחרים מבלי ליידע את המערכת.

אתם לא יודעים מה לעשות? יש לנו פתרון

תחום המשפט הוא לא תחום פשוט והרבה פעמים הפרוצדורות הללו נשמעות כבלתי אפשריות להתמודדות עימן. האמת היא כי עבודה של עורכת דין מקצועית, מנוסה ומיומנת יכולה להפוך הכל לפשוט יותר. עו"ד ליאור מנדלסון שור היא עורכת דין וותיקה בתחום. הניסיון והידע המקצועי שלה, המלווים בתושיה יוצאת דופן ויחסי אנוש אדיבים, הם המפתח שלכם לעשות הכל כמו שצריך. צרו קשר עוד היום.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

בטיחות מעל הכול

נושא הבטיחות בבניינים עלה למודעות בעשורים האחרונים, בין אם מדובר ביישום תמ"א 38 בבניינים ישנים, בניית בניינים חדשים עם מרחבים מוגנים או התקנת מערכות גילוי

קרא עוד »

כך תאתרו צו ירושה

למרבה הצער, המוות הוא בלתי נמנע, ואובדן בן משפחה הוא תמיד חוויה מאתגרת. לצד האבל והצער, עלינו לנווט גם בתהליכים בירוקרטיים בלתי נמנעים. יש חשיבות

קרא עוד »

טרמופורט

כשמדובר בהובלת מזון תוך שמירה על הטמפרטורה המושלמת, טרמופורט הוא הפתרון המומלץ. בין אם אתם חברת קייטרינג, שירות משלוחי אוכל או סתם מישהו שאוהב לארח

קרא עוד »

מיזוג אוויר בירושלים

יש הרבה דברים שבלעדיהם לא נוכל לדמיין את חיינו, ואחד מהם, זו מערכת מיזוג האוויר. אנחנו רגילים ליהנות ממיזוג אוויר בכל מקום שבו אנחנו נמצאים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן