עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

אלי אנושי מהירות מופרזת

צוות האתר
אלי אנושי מהירות מופרזת

אלי אנושי מהירות מופרזת הכתובת שלכם לעבירות מהירות מופרזת.

אלי אנושי מהירות מופרזת הוא הכתובת הנכונה אליה יש לפנות כאשר מואשמים בעבירת תנועה של מהירות מופרזת על יד משטרת ישראל. למעשה לעיתים ניתן לפנות לייעוץ או הכוונה גם לפני ההגשה הרשמית של כתב האישום כנגדכם. למשל כאשר עקב קבלת הדו"ח החליט קצין משטרת התנועה על פסילת רישיון הנהיגה.

עבירת מהירות מופרזת הנה שם כולל למספר רב של עבירות כאשר המשותף להם הוא האשמה שהנהג שהוא הנאשם נהג ברכבו מעל המהירות הספציפית המותרת לכלי הרכב הספציפי  במקום ספציפי. כאשר כל אחד מיסודות העבירה יכול להשפיע על קיומה, אפשרות הוכחתה על ידי המשטרה והענישה לה צפוי הנהג אם במקרה ימצא אשם.

זאת ועד, למשל כאשר שוטר עוצר נהג או נהג בצד הדרך ומטיח בהם שהם עברו מעל המהירות המותרת יש לו מספר אמצעי אכיפה כגון "אקדח הלייזר"  הידוע בשם ממל"ז, מד מהירות לייזר. או מכשיר הדבורה המבוסס על שיטת הרדאר.

דוח מהירות מופרזת ואף הזמנה לדין יכולים להגיע גם ממצלמות המהירות שמשטרת ישראל הכניסה לשימוש במהלך השנים האחרונות במשנה תוקף, מצלמות אלו ידועות בשם א-3.

המכשירים השונים פרושם שיטות הפעלה שונות וידע ספציפי על מנת להוכיח אשמה וצד אחד ומנגד שהשוטר טעה בהפעלת המכשיר, או אולי טענת התיישנות וזאת לשם הגנה על הנהג מאובדן רישיון נהיגה.

לא תמיד מדובר על פסילה ישירה ובתי משפט שכן למרבית דוחות מהירות מופרזת יש גם ניקוד הנלווה אליהם וכך שיש להביא בחשבון אפשרות לביטול ניקוד כאשר יש צורך ולמעשה חובה לפעול בנדון.

עכשיו ברור שכאשר מקבלים כתב אישום ובו זימון ישיר לבית המשפט בעבירת מהירות רצוי לפנות לעורך דין שמומחה בתחום. ברור שבבעיה חמורה שכזו רצוי לקבל ייעוץ וייצוג על מנת להתכונן לדיון המשפטי שעלול לסכן את רישיון הנהיגה.

מה הכוונה אלי אנושי מהירות מופרזת?

לאחר שבחנו בגדול את תחום המהירות המופרזת  שהוא רב ועצום כמובן אך נוגע לענייני רישיון הנהיגה וחופש התנועה בהתאם. יש צורך להגדיר עורך דין המומחה בתחום. ובכן לא כל עורך דין יכול באמת להיות מוגדר כמומחה בתחום.

אלי אנושי מהירות מופרזת הנו עורך דין תעבורה ושופט בדימוס המתמחה אל ורק וחוקי התעבורה במטרה לשמור ככל שניתן על רישיון הנהיגה של לקוחותיו.

ניסיונו הרב לימד אותו את התחום לפני ולפנים, והוא מכיר לא רק את פקודת התעבורה ותקנות הקשורות לעבירת המהירות אלא גם את פסיקות בתי המשפט לתעבורה המחוזי והעליון הקשורים לנושא. אך בכך לא תם הלימוד. יש לו  ניסיון בהופעות בבתי המשפט, ניהול תיקים רבים, הן לזיכוי, והן להסדרים וכלה עד תום ההליכים לגזרי דין שיטיבו עם הלקוחות בדיני תעבורה.

היתרון מתבטא גם בניסיון וההכרות עם דרך הפעולה ודרך המחשבה של בתי המשפט, התביעות והפרקליטות בנושא.

אלי אנושי מהירות מופרזת הוא מרצה בתחום והנה ניתן לקבל עורך דין שמומחה ואוטוריטה בתחום. שגם כתב ספר בנושא, והנה קיבלנו מומחה שכבר ראה ושמע מה שצריך על מנת לסייע לכם.

ההמלצה המתאימה אלי אנושי מהירות מופרזת

מחפשים אוטוריטה בתחום ? עורך דין אלי אנושי, שופט תעבורה  בדימוס, מתמחה בתחום התעבורה שנים רבות ביותר, מרצה בדיני תעבורה, שאף כתב וערך את הספר גזר דין מפתח הענישה בעבירות התעבורה. ספר ייחודי על הענישה בעבירות השונות הקשורות לדיני התעבורה כולל מהירות מופרזת. אז אם עצר אתכם שוטר צלצלו 050-5738228 למענה מהיר מקצועי אדיב ואנושי, לשמירה על רישיון הנהיגה שלכם.

אין לראות באמור תחליף ליעוץ משפטי אישי וספציפי למקרה.

אלי אנושי מהירות מופרזת 050-5738228

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

פחד וקושי עם מספרים

אחת מן הבעיות הנפוצות והידועות ביותר של ילדים וכן גם של מתבגרים זה דיסקלקוליה אשר מצב זה מתאר חוסר ארגון מתמטי, חוסר הבנה מתמטית, קריאה

קרא עוד »
ביובית בכפר סבא

ביובית בכפר סבא

אחד הדברים הכי מעצבנים שקורים לנו ללא כל הכנה מוקדמת הוא סתימה בביוב. לפתע פתאום אנו שמים לב שהמים באסלה לא יורדים ולעיתים מתחילים גם

קרא עוד »

תכנון הבית ברמה גבוהה

בשביל לעצב את הנכס שלכם בצורה טובה ואיכותית יש צורך בבחירת מעצבת פנים במרכז מקצועית ואיכותית אשר אתם והיא משדרים על אותו הגל, כמו כן

קרא עוד »
דילוג לתוכן