עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

ארגונים מורכבים דורשים פתרונות ייעודיים לייעול

צוות האתר

כל מיומנות אפשר לשפר ובמיוחד בארגונים גדולים ומורכבים שלהם מטרות שונות. יש עובדים שזקוקים להדרכות ולשיפור מיומנויות, יש מנהלים שזקוקים לרענון של שימוש בכלים ניהוליים ויש גם שינויים ארגוניים שיכולים להעשות בכל מקום כדי לשפר את ההתנהלות ולהשיג את היעדים שמעמידים בפניו. אחת הדרכים לשפר התנהלות של ארגון היא לשפר את הקשרים המקצועיים בין העובדים וליצור מהם קהילה אחת שעובדת יחד ויודעת לפתור בעיות בשיתוף פעולה. אחד הכלים הן סדנאות גיבוש שמיועדות למטרות אלה כדי לגרום להם להכיר אחד את השני מעבר למגע המינימלי בעבודה ולגלות אפילו יכולות שלא הכירו עד כה בעצמם. כל זה מסתכם בסופו של דבר בהגברת המוטיבציה בעבודה ובשיפור ההתנהלות שלהם, כך שכולם מרוויחים מכך – העובדים והמנהלים שיוצרים אווירה נעימה וידידותית יותר בעבודה, והעבודה עצמה שמשתפרת ומקבלת את מלוא תשומת הלב של העובדים. חברת גישות הדרכה וייעוץ מציעה לכם סדנאות שונות שמתאימות למטרות שהצבתם.

ליווי אישי למנהלים משפר את התפקוד שלהם

לעיתים, מנהלים נמצאים לבד בצמרת אבל אינם חייבים להרגיש בדידות כאשר הם נדרשים לבצע מהלכים שנויים במחלוקת או לקבל החלטות שיש להן השלכות כבדות. גם השחיקה היומית בעבודת הניהול עשויה לגבות מהם מחיר וכשהם מרגישים שאין להם עם מי להתייעץ הם לפעמים מרגישים רחוקים ממיצוי הפוטנציאל שלהם. משוב והדרכה הם חלק בלתי נפרד משיפור היכולות של כל אדם. כשהם מקבלים מנטורינג אישי שתפור למידותיהם ומטפל בכל מה שהם רוצים לטפל בו במסגרת כזאת כדי לנהל טוב יותר, כולם יוצאים נשכרים מהליווי המסור של מומחי קבוצת גישות.

ללמוד לנהל ולהתנסות אחר כך

כל מנהל טוב יודע שמלבד החומר התיאורטי של ניהול עסק יש חשיבות רבה לניסיון שצוברים בשטח. אי אפשר לתאר את המנהל ללא הניסיון והתובנות שצבר וניסח לעצמו ולכן כשנרשמים  לקורס ניהול זאת רק ההתחלה. עם זאת, זה מאפשר לכולם ליהנות ממימוש הפוטנציאל הגדול של אנשים שמקודמים לדרגת ניהול ובמיוחד כשהם מקבלים כלים מצוינים לניהול נבון ויעיל. זה חלק בלתי נפרד משורה ארוכה של הכשרות וסדנאות שאפשר לכלול בתחום פיתוח מנהלים של חברת גישות הדרכה וייעוץ. החברה דוגלת בחתירה למצוינות על ידי מתן כלים לאורך כל הדרך, כדי שתוכלו למצות את הפוטנציאל שלכם גם בעבודה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

בחירת דלת מושלמת

על מנת לבצע התקנת דלתות פנים ברמה גבוהה ואיכותית יש לפנות לחברה אשר מתמחה בכך ואשר יודעת לעשות כן ברמה הכי גבוהה שיש וללא פשרות.

קרא עוד »

ציפוי רצפה

ציפוי אפוקסי הוא דרך מצוינת לחזק את הריצוף שלכם ולהעניק לחלל שלכם מראה חדש, בין אם אתם מחליפים ריצוף ישן או מעוניינים לעשות איטום בטון.

קרא עוד »
דילוג לתוכן