עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

בטיחות ובטחון זו הנישה שלנו

צוות האתר

אמצעי מיגון שונים אשר הומצאו למניעת מקרי נזק שונים, מאפשרים לשדרג את רמת הבטיחות והביטחון הקיימים במבנה. אחד מאמצעי המיגון הוותיקים בשוק הוא אינטרקום לבית. מעלותיו של האינטרקום הביתי ידועות גם לדורות הוותיקים, משום שכבר עשורים רבים בניינים משותפים מצוידים במערכת אינטרקום קלאסית המהווה אמצעי עזר למניעת אנשים לא רצויים מלהיכנס למבנה. מערכת האינטרקום גם מאפשרת לדעת על בואם של אנשים שמצפים להם, וכך להתכונן לקראתם בזמן שהם מתקדמים אל עבר דלת הכניסה. כיום קיימות בשוק גם מערכות מתקדמות יותר מזו הקלאסית שבבניין המשותף, למשל, אינטרקום עם מצלמה המאפשר למצויים במבנה לדעת מי בדיוק מתכוון להיכנס בשעריו ולהיערך לכך בהתאם.  גם אינטרקום עם קודן הינו שדרוג למערכת הקלאסית, המאפשר רק לאנשים המכירים את הקוד להיכנס למבנה, וכך למנוע מאנשים לא רצויים להסתובב בשטח הפרטי.

עסק עם עיניים בגב

בעסקים, כמו בחיים הפרטיים, מציאותה של עין נוספת המתריעה בפני הימצאותם של אנשים בשטח הפרטי, מאפשרת לחוש ביטחון ושליטה רבים יותר גם בניהול העסק. העין הנוספת באה במקרה זה בצורה של מערכת מצלמות אבטחה לעסק. באופן זה ניתן להיערך לבואם של לקוחות מבעוד מועד. כמו כן, מצלמות האבטחה מגינות על העסק בשעות הסגירה שלו. באופן זה, מהוות מצלמות האבטחה לעסק אמצעי מיגון יעיל העובד מסביב לשעון וללא הפסקה. בזכות מצלמות האבטחה בעסק ניתן לא רק לקבל התרעה לגבי לקוחות המגיעים אל העסק, אלא גם לעקוב אחר המתרחש בתוך העסק עצמו, וכך למנוע גניבות ולפקח על עבודת המועסקים ועל השירות הניתן בעסק מול הלקוחות.

השומר הנסתר

אמצעי אבטחה נוסף המאפשר לא רק למגן את העסק או הבית, אלא גם לדאוג לרמת הביטחון המרבית עבור האנשים היקרים אשר מעוניינים לשמור על שלומם, בא בצורה של מצלמת אבטחה נסתרת. מצלמה זו יכולה לצלם כל אירוע המתרחש בטווח הראייה שהיא מכוונת אליו, זאת ללא ידיעתם של כל הנפשות הפועלות מול המצלמה. באופן זה, ניתן לאשש או להפריך חשדות באשר לאנשים אשר קיים קושי לבטוח בהם. מקרה לדוגמה בו מצלמת האבטחה הנסתרת באה לידי שימוש הוא כאשר ההורים יוצאים מהבית ומעוניינים לפקח על הבייביסיטר. על מנת לבטח ולאבטח את האנשים היקרים לנו ואת הרכוש, חשוב ליצור קשר עם חברה אמינה לאמצעי אבטחה. א.מ. מערכות אבטחה היא חברה בעלת וותק רב בתחום ומכירה את כל החידושים בשוק תוך התאמתם לדרישות הלקוח.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

בחירת דלת מושלמת

על מנת לבצע התקנת דלתות פנים ברמה גבוהה ואיכותית יש לפנות לחברה אשר מתמחה בכך ואשר יודעת לעשות כן ברמה הכי גבוהה שיש וללא פשרות.

קרא עוד »
דילוג לתוכן