עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

ביטול נקודות תעבורה

צוות האתר

נקודות תעבורה הן אחת הדרכים של המשטרה להילחם בתאונות הדרכים ובביצוע של עבירות תנועה במכוון. לעבירות תנועה חמורות יש מדרג של נקודות שיירשמו לחובתו של הנהג ולאחר הגעה למספר מסוים של נקודות הוא עלול למצוא את עצמו ללא רישיון הנהיגה שלו, מה שיכול לפגום בשגרת החיים שלו ואפילו בפרנסה שלו. קיים הליך שבו אפשר להביא לכדי ביטול נקודות תעבורה אבל חשוב לדעת שלא כל בקשה מאושרת וצריך לשם כך עורך דין שעוסק בענייני תעבורה שיגיש את הבקשה על מנת להעלות את הסיכויים שהיא תתקבל ותאושר. חשוב להציג בפני עורך הדין את הנסיבות אשר בגינן מבקשים לבטל את הנקודות.

מה המשמעות של ביטול נקודות תעבורה?

על מנת להבין מה המשמעות של ביטול נקודות תעבורה צריך קודם כל להבין את המשמעות של עצם קיומן של הנקודות. נהגים שנתפסים מבצעים כמה וכמה עבירות תנועה שבגינן נרשמות לחובתם נקודות עלולים להגיע למספר נקודות שבו רישיון הנהיגה שלהם עלול להיות בסכנה. מי שעושה שימוש ברישיון ונוהג על בסיס קבוע וכמובן מי שמתפרנס מנהיגה לא יכול להרשות לעצמו את המצב הזה שבו רישיון הנהיגה שלו ייפסל או יישלל, בין אם באופן זמני או לצמיתות ולכן הוא יעשה כל מה שהוא יכול על מנת למחוק את הנקודות. מומלץ אם כך, לא לצבור נקודות מלכתחילה.

איך מתבטלות הנקודות?

כאמור, רק עורך דין שמתעסק ומתמחה בדיני תעבורה יכול להגיש בקשת ביטול נקודות תעבורה ולנמק על פי שיקול דעתו ועל פי ההתרשמות שלו מהמקרה שעל הפרק. כל בקשה יכולה להיות מאושרת או להידחות ועורך דין שיש לו ניסיון רב בהגשת בקשות אלה יוכל להעריך מה הסבירות שהבקשה תאושר. לשם כך הוא יתעמק בנושאים אישיים שקשורים ללקוח ויכולים לסייע בעת הנימוק לבקשה. במידה והבקשה תאושר יש רק לקוות שהנהג ידאג שלא להמשיך לבצע עבירות תנועה.

זקוקים למידע או סיוע בביטול נקודות עבורה? משרד עו"ד עומרי בן נתן ושות' מתמחים בלעדית בדיני תעבורה ויסייעו בכל מקרה ובכל עניין.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

משחק מושלם לתינוקות

דרך נהדרת להעניק לילד שלכם גם משחק נהדר אשר יפתח אותו וישעשע אותו וגם מתחם משחקים מושלם עבור הילד שלכם זה באמצעות כך שתרכשו בריכת

קרא עוד »

יום הולדת לגיל 9

בלי ששמתם לב איך זה קרה הבת שלכם הגיע לגיל 9? היא מתכננת את יום ההולדת שלה מזה כמה שבועות טובים? אם כך, ברור מדוע

קרא עוד »

טרמופורט

כשמדובר בהובלת מזון תוך שמירה על הטמפרטורה המושלמת, טרמופורט הוא הפתרון המומלץ. בין אם אתם חברת קייטרינג, שירות משלוחי אוכל או סתם מישהו שאוהב לארח

קרא עוד »
דילוג לתוכן