עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

בית מושלם מתחיל במטבח מושלם

צוות האתר

בין אם אתם עומדים בפני תהליך שיפוץ ובין אם אתם נכנסים לבית חדש, הרי שכל שינוי דורש מכם להסתכל על הפינות החשובות בבית ולהפוך אותן שלכם. הדיון בנוגע לעיצוב הבית המושלם חייב לעבור דרך המשוואה החשובה ביותר והיא, איך לעצב את המטבח המתאים ביותר לסגנון החיים שלנו. כמובן, מטבח חייב להיות גם יפה לעין, אבל אל תשכחו כי המטבח הוא המקום בו יש פעילות כל הזמן ופעולה כל העת. כלומר, מטבח הוא המקום בו כולם עוברים כדי לקחת משהו לאכול, לפתוח את המקרר ולאכול משהו ישר מהמחבת. יש בתים בהם המטבח הוא גם החדר בו תמצאו את פינת האוכל. כלומר, זה לא משנה אם אתם רוצים מטבח כפרי עץ או מטבח בעיצוב מודרני, הרי שמדובר על המרחב בו אנחנו צריכים לתת מקום ומשמעות לכל פרט.

איך ניגשים לעבודה ומה חשוב לזכור

אנחנו, מטבחי ברוס, מחלקים את תהליך העבודה לארבעה שלבים:

  1. בשלב הראשון, אנחנו מנסים לברר עם הלקוח מה הוא רוצה בדיוק: הכל מתחיל בניסיון שלנו להבין מה השירות אותו אנחנו יכולים לספק לכם ומה יהפוך אתכם ללקוחות מרוצים. מיותר לציין כי כל לקוח מעוניין ליצור מטבח עם אופי קצת אחר. למשל, יש מי שאוהבים סגנון מודרני ויש משפחות בהם בלי אי במטבח כפרי אין מקום בכלל להתחיל לדבר.
  2. מדידות של החלל והתאמה של המוצרים לנתונים בשטח: כל בית נראה קצת אחרת ובכל מקום היתרונות והחסרונות משתנים בהתאם לנתונים במרחב. אנחנו ניקח בחשבון את כל הפרטים וננסח נוסחה מנצחת, כדי שהתוצאה תהיה קרובה כמה שאפשר לחזון שלכם. אגב, אנחנו תמיד ממליצים למדוד את שטח החלל מספר פעמים כדי להימנע מטעויות.
  3. התאמה של חומרי הגלם ובניה של מטבח לאור השגרה שלכם: לצורך העניין, מי שמבשלים לעיתים קרובות יותר עלולים לדרוש, בצדק, חומרי גלם שונים ועמידים יותר לבניית המטבח מאשר מי שהמטבח לא ממלא תפקיד משמעותי אצלם בבית. הזמנה של החומרים איתם נעבוד היא חלק דרמטי מהתהליך כולו.
  4. בניה של המטבח המושלם: כשכל הנתונים בידינו, קל ליצור את המטבח המושלם לכל לקוח.

החברה שלנו תספק לכם שירות מושלם

מטבחי ברוס יעזרו לכם בכל ויהפכו את המטבח לזה שתמיד חלמתם עליו. אנחנו מקפידים לעבוד במקצועיות חסרת פשרות מהרגע בו פניתם אלינו ועד לסיום ההתקנה. הכל במחירים משתלמים במיוחד. לפרטים נוספים, דברו איתנו היום.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מיזוג אוויר בירושלים

יש הרבה דברים שבלעדיהם לא נוכל לדמיין את חיינו, ואחד מהם, זו מערכת מיזוג האוויר. אנחנו רגילים ליהנות ממיזוג אוויר בכל מקום שבו אנחנו נמצאים.

קרא עוד »

משחק מושלם לתינוקות

דרך נהדרת להעניק לילד שלכם גם משחק נהדר אשר יפתח אותו וישעשע אותו וגם מתחם משחקים מושלם עבור הילד שלכם זה באמצעות כך שתרכשו בריכת

קרא עוד »
דילוג לתוכן