עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

ברגישות ובדיסקרטיות לגירושין

צוות האתר

עו"ד משפחה, מתמחה בסוגיות משפטיות הקשורות לענייני משפחה, לרבות גירושין, זמני שהות, מזונות ילדים, רכוש, אימוץ ואלימות במשפחה ועוד עניינים מורכבים של זוגיות ידועים בציבור והסכמי ממון. ובנוסף הם מספקים ליווי וייצוג משפטי ללקוחותיהם, עוזרים להם לנווט במערכת המשפט המורכבת ומגנים על זכויותיהם והאינטרסים שלהם. על עורכי דין לענייני משפחה להיות בעלי הבנה מעמיקה בדיני המשפחה הישראליים, המבוססים על דיני הדת היהודית ומתנהלים בבית הדין הרבני, וכמו כן צריכים  להיות מיומנים בניהול משא ומתן וליטיגציה בבתי המשפט לענייני משפחה וחוקיו. כך שהם למעשה  ממלאים תפקיד קריטי בפתרון מחלוקות ובקידום תוצאות שישימו קץ לסכסוכים במשפחות מתגרשות. אלינור לייבוביץ משרד עורכי דין וגישור, דיני משפחה, צוואות וירושות הקיים זה 35 שנים ומתמחה בלעדית בכל הנושאים הקשורים בדיני משפחה וגירושין הינו משרד בעל מוניטין והצלחה משפטית, והינו בעל יכולת מוכחת להוביל את לקוחותיו בצורה דיסקרטית ורגישה אל הסכם גירושין ללא עיכובים ותלאות מרובות.

גישה חלופית ליישוב סכסוכים

גישור הוא גישה חלופית ליישוב סכסוכים, זהו תהליך הכולל מגשר צד שלישי ניטרלי המסייע לצדדים המתווכחים להגיע להסכמה מקובלת הדדית, בד"כ המגשר הינו עורך דין בעל ידע מקצועי נדרש. הגישור בישראל מציע מספר יתרונות לצדדים המתדיינים, לרבות פתרון מהיר וחסכוני יותר של סכסוכים, סודיות ושליטה רבה יותר על התוצאה. בנוסף הגישור גם מקדם תקשורת, שיתוף פעולה והבנה בין הצדדים, מה שיכול לעזור לשמר מערכות יחסים ולהימנע מההשלכות השליליות של התדיינות משפטית. גישור היא גישה פופולרית בדיני המשפחה בישראל, שבה היא משמשת ליישוב סכסוכים הקשורים לגירושין, זמני שהות וחלוקת רכוש. בתי המשפט בישראל מעודדים את הצדדים לנסות גישור בטרם פונים לליטיגציה, וזוגות רבים השתמשו בהצלחה בגישור כדי להגיע להסכמות העונות על הצרכים והאינטרסים הייחודיים שלהם.

צוואות הלכה למעשה

עו"ד צוואות הינו עורך דין המתמחה בעריכת צוואות, נאמנויות ומסמכי תכנון עיזבון נוספים. ומספק הדרכה ותמיכה ליחידים ולמשפחות בתכנון חלוקת נכסיהם ורכושם לאחר מותם, וכמובן דואג לביצוע רצונותיהם לפי הצוואה. לפיכך יש לו תפקיד קריטי בסיוע ללקוחות להימנע ממחלוקות משפטיות פוטנציאליות, לצמצם את חבות המס ולהבטיח שיקיריהם יזכו במגיע להם. בחירת עו"ד צוואות מחייבת התייחסות אל הניסיון, המומחיות והמוניטין שלו. לכן צריך לחפש עו"ד בעל הבנה עמוקה של חוקי הירושה הישראליים, אסטרטגיות תכנון עיזבון והליכי צוואה, ואשר יכול לספק הכוונה ותמיכה אישית לאורך תהליך תכנון הצוואה והעיזבון. אלינור לייבוביץ משרד עורכי דין וגישור, דיני משפחה, צוואות וירושות, הינו משרד המתמחה בהכנת צוואות זה 35 שנה, והמוניטין וההצלחה שלהם מוכרים למשפחות רבות שזכו למענה רגיש מקצועי ודיסקרטי. אז אם אתם זקוקים לעו"ד צוואות אנא פנו לטלפון: 050-969-3850 ותיענו ברגישות.  

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מארזי מתנה ליום הולדת

מי שחוגג יום הולדת יכול להיות בטוח שיש סביבו מכרים, חברים או בני משפחה שמחפשים רעיונות שיתאימו בתור מארזי מתנה ליום הולדת שיישלחו לו או

קרא עוד »

נוטריון תרגום לאנגלית

אחד מתפקידיו של נוטריון הינו תרגום מסמכים משפות זרות לשפה העברית והפוך. כלומר, בעת נוטריון מתרגם את המסמך המבוקש הוא למעשה מאמת כי המסמך הנמצא

קרא עוד »
דילוג לתוכן