עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

תשמור על הבריאות של העיניים - תיבדק ע"י אופטומטריסט מורשה

צוות האתר
אופטומטריסט מורשה

כאשר ישנה בעיה בראיה הדבר משפיע על כל התפקוד וההתנהלות. קשה להתנהל במרחב, לזהות עצמים מרחוק וגם לנוע ולתפקד באופן מדויק וחופשי כאשר אנו רואים מטושטש. אפילו קוצר ראיה קטן משפיע, במיוחד כשמדובר על תלמידים או סטודנטים הנדרשים לעקוב אחר המתרחש בשיעור, להעתיק, לכתוב וכו'. גם נהיגה תלויה בכך שראייתכם תהיה תקינה (אם כי הדרישה אינה לראיה מושלמת). כדי לסייע לעצמכם או לילדיכם לשמור על ראיה טובה שתאפשר לכם לתפקד היטב בכל מטלות היום יום, חשוב לעבור את הבדיקה אצל אופטומטריסט מורשה שהוסמך לעסוק בתחום ולבצע את כל הבדיקות הללו.

אופטומטריסט מורשה ו "אופטיקאי מדופלם"- לא אותו דבר

פעמים רבות נופל הבלבול בין אופטומטריסט לבין אופטיקאי. אמנם אופטומטריסט ואופטיקאי עוסקים שניהם בתחום זהה, אך הסמכויות שלהם שונות. אופטיקאי למד במשך שנתיים את התחום הקשור לעדשות ומשקפיים. הכשרה זו נתנה לו את התואר אופטיקאי סוג 1. ניתן לעבור המשך ולהתקדם להיות אופטיקאי סוג 2. אמנם גם אופטיקאים לומדים על אנטומיית העין ורוכשים ידע בתחום אך עיקר הכשרתם היא מעשית, ועבודתם כוללת ביצוע בדיקות ומדידות להכנת עדשות ועזרים אחרים לראיה לפי הוראות האופטומטריסט. אופטומטריסט מורשה עבר הכשרה של 4 שנים במסגרת תואר ראשון.

אלה לימודים עיוניים בתחומים שונים כמו פיזיקה, כימיה, מתמטיקה, ביולוגיה ועוד וכמובן גם הכשרה מעשית. נדרשת התנסות קלינית בחינות חיצוניות של משרד הבריאות.

מהן סמכויותיו של אופטומטריסט

אופטומטריסט מורשה לבצע בדיקות לאיתור קוצר ראיה ו/או בעיות אחרות כמו שדה ראיה או אסטיגמציה, שהיא אסימטריה בעדשה או בקרנית. הוא גם מוסמך להנפיק מרשמים להכנת משקפיים ועדשות. עם זאת אופטומטריסט אינו מוסמך לטפל במחלות עיניים אלא עליו להפנות את המטופל לרופא עיניים במידה שהוא מאתר בעיה או חשד להתפתחות מחלה. אם אתם חשים שהראייה שלכם אינה כפי שהייתה, או בכל מצב אחר בו נדרשת בדיקת ראיה, פנו רק אל אופטומטריסט מורשה שעבר הכשרה מקיפה והסמכה פורמלית לבצע את אותן בדיקות ולהציע את הפתרון המתאים.

אופטיקה אנדי מנוהלת ע"י אופטומטריסטים מוסמכים ובעלי ניסיון רב. המקום מעניק כבר מעל 30 שנה טיפול מקצועי ויחס אישי לכל מטופל. מוזמנים ליצור קשר למספר הטלפון: 04-9916771.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הוצאת היתר בניה

כמו בכל מדינה מערבית, מדינת ישראל מפקחת על בניה של מרפסות כדי להבטיח את שלום הדיירים בנכס ואת שלומם של העוברים ושבים. הוצאת היתר בניה

קרא עוד »
דילוג לתוכן