עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

האם ניתן לבטל נקודות תעבורה?

צוות האתר

נקודות תעבורה עלולות להפוך לצרה צרורה. צבירת 22 נקודות תוך שנתיים מחייבת מעבר קורס נהיגה כולל מבחן, צבירת עד 34 נקודות בפרק זמן כזה כבר מחייבת שני קורסים ומבחנים בסופם (כשכישלון במבחן מוביל להשעיית רישיון הנהיגה). נהגים שצוברים מספר רב יותר של נקודות מאבדים את רישיון הנהיגה למספר חודשים (3 או 9, בהתאם לכמות הנקודות) ונדרשים לעבור שוב תיאוריה ואפילו טסט (אם הגיעו ל-72 נקודות תעבורה תוך 6 שנים). בהתאם ביטול נקודות תעבורה הוא פעולה שכדאי מאוד לשקול אותה, ורצוי לעשות זאת בעזרת מומחה בתחום. במשרד עורכי הדין משה רבי כבר סייעו לנהגים רבים ונהגות רבות לסמן V על המטרה החשובה.

הדרכים השונות להבטיח ביטול נקודות תעבורה

* המרת עבירת התנועה לעבירה פחות חמורה – לכל עבירת תנועה מוצמד מספר אחר של נקודות, מ-2 ועד 10. בהתאם למאזנו של נהג שמורשע בעבירה פחות חמורה מזו שהואשם בה מלכתחילה, יתווסף מספר נמוך יותר של נקודות – וההבדל עשוי לחסוך את הצורך בטסט או קורס נהיגה.

* חתימה על הסדר טיעון מקל – עורך דין מומחה לתעבורה יודע מתי כדאי לחתור לחתימה על הסדר טיעון, שעשוי לכלול עונש קל במיוחד ואפילו ללא נקודות.

* התייצבות בפני בית דין לתעבורה – עמידה לדין וזיכוי מובילים באופן טבעי למצב שבו לא מתווספות בכלל נקודות תעבורה למאזנו של הנהג. עורך דין אחראי ימליץ על חלופה זו רק כשיש היתכנות אמיתית לזיכוי.

20 שנות ניסיון והצלחות רבות מאוד

משרד עורכי הדין משה רבי מתמחה בתחום התעבורה, ובפרט מסייע לנהגים להימנע מענישה קשה עקב הצטברות נקודות רבות. ביטול נקודות תעבורה נשען על גיבוש האסטרטגיה הנכונה ביותר בהתאם לנסיבות הספציפיות של כל נהג וכל מקרה, ועל 20 שנות ניסיון. הוותק מתורגם לבקיאות מקצועית, וכך נבחרת דרך הפעולה שיש לה את סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר. כמו כן מתאפיין השירות של משרד עו"ד משה רבי בשקיפות מלאה, על-מנת שכל לקוח וכל לקוחה ידעו בדיוק מהו מצבם המשפטי, ויפעלו מתוך הבנה מלאה של המצב.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

אומנות ההתמדה

בספר איוב נכתב: "אבנים שחקו מים" משמעות האמרה הפוכה והמים הם ששחקו את האבנים ויצרו בהם צורות. ובכל זאת הכוונה נשארת והמסר הוא: כדי ליצור

קרא עוד »
דילוג לתוכן