עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

התפתחות טכנולוגית גוררת התפתחות משפטית

צוות האתר

ההתפתחות הטכנולוגית שהביאה לחיינו את המרשתת, ואת המרחב הסייברי לטלפון של כל אחד מאיתנו, שינתה את הדרך בה אנו מתקשרים וחשפה צורך בענף חדש בתחום המשפטי. עורך דין אינטרנט, הידוע גם כעורך דין מקוון, הוא עורך דין המתמחה בדינים הקשורים למרשתת, כגון :חוזים מקוונים, פרטיות ומסחר אלקטרוני, הייטק ואפליקציות לרבות יישומים מבוססי מיקום, אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ברשת. גם דיני חוזים שעוסקים בהוצאת דיבה בטוקבקים, ברשתות ובבלוגים. ייעוץ וחוזים של בניית אתרים שיש בהם הרבה תוכן וההגנה עליו, ייעוץ בנוגע לדואר זבל (ספאם) ולעוולות מסחריות ושיווק רשתי, תביעות בנושאים של פיתוח תוכנה, ועוד נושאים שעולים מהשטח ודורשים מענה.

רישום סימן מסחר בינלאומי

רישום סימן מסחר בינלאומי הוא תהליך של רישום סימן מסחר במספר מדינות מחוץ לזו שבה נמצא בעל הסימן המסחרי. סימנים מסחריים הם מילים, ביטויים, סמלים או עיצובים המזהים ומבדילים את מקור הסחורות או השירותים. תהליך רישום סימן מסחר בינלאומי יכול להיות מורכב ודורש הבנה של החוקים והתקנות של כל מדינה בה יירשם סימן המסחר. עורך דין אינטרנט בעל ניסיון ברישום סימני מסחר בינלאומי יכול לסייע בתהליך זה ולוודא כי רישום סימן המסחר הושלם כראוי.

הצעד הראשון ברישום כזה הוא לבצע חיפוש כדי לקבוע אם הסימן זמין לשימוש ולרישום. כולל חיפוש במאגרי מידע לאומיים ובינלאומיים כדי לראות אם הסימן המסחרי כבר נרשם או אם הוא דומה לסימנים מסחריים קיימים. השלב הבא הוא הגשת בקשה לרישום סימן מסחר  למשרד הסימנים המסחריים הלאומי או הבינלאומי המתאים. זה כרוך בדרך כלל במתן התיעוד הדרוש, כגון :תיאור של הטובין או השירותים שעבורם ישמש הסימן המסחרי ודגימה של הסימן המסחרי. הבקשה תיבדק על ידי בוחנים ברשם סימני המסחר ותהליך זה עשוי להימשך מספר חודשים. במידה והסימן המסחרי יאושר, הוא יפורסם במאגר המידע של משרד סימני המסחר ויכנס לתוקף בתאריך הפרסום.

לאחר רישום סימן המסחר, על הבעלים לנקוט בצעדים כדי לשמור על הרישום ולמנוע מאחרים להפר את הסימן. במעקב אחר השוק אחר כל שימוש לא מורשה בסימן המסחרי ונקיטת הליכים משפטיים במידת הצורך.

משפטן עם ניסיון לרישום סימן מסחר

עורך דין בעל ניסיון בתחום  רישום סימני מסחר יכול לספק סיוע רב ערך ולהבטיח שתהליך רישום סימן המסחר יושלם כראוי. אם הנך מעוניין ברישום כזה, הנך מוזמן ליצור קשר עם משרדה של עו"ד אורלי ספיר סחייק, המתמחה בנושאים בתחום קניין רוחני. ותקבל ייעוץ מקיף וליווי מקצועי שנובע משנות ניסיון רבות בתחום.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הוצאת היתר בניה

כמו בכל מדינה מערבית, מדינת ישראל מפקחת על בניה של מרפסות כדי להבטיח את שלום הדיירים בנכס ואת שלומם של העוברים ושבים. הוצאת היתר בניה

קרא עוד »

ייעוץ קולינרי

עולם הייעוץ הקולינרי וודאי התפתח והושפע מהשינויים בשוק ההסעדה והמזון בעולם אשר הם בעצמם התרחשו בעקבות תהליך הגלובליזציה שסייע לפתוח שערים ולשנע מטעמים או מידע

קרא עוד »
דילוג לתוכן