עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

אם אתם מתכננים שיפוץ גדול, ומתכננים להמשיך לגור בבית, סביר להניח כי זאת לא תהיה בעיה גדולה. עם זאת, אם במקרה אתם גרים בבית ומוצאים את עצמכם עוברים תהליך התקנת צנרת ביוב, חשוב לקחת בחשבון את העובדה שהבית שלכם יהפוך למעשה לאתר בנייה. כתוצאה מכך, עליכם לבדוק תחילה אפשרויות תיקון ביוב ללא חפירה אם אתם רוצים להמשיך לגור בבית. ישנן טכניקות שונות שניתן להשתמש בהן לתיקון ביוב מבלי לגרום נזק לכל הסביבה, ובמקרה זה המומחים של המעיין שירותי אינסטלציה ועבודות ביוב יכולים לעזור לכם, ולהתאים עבורכם את שיטת ההתקנה הטובה ביותר שתגרום לך כמה שפחות אי נוחות.

שיטות שונות של התקנת צנרת ביוב

חוץ מהאפשרות הבסיסית ביותר של חפירת השטח והחלפת צנרת ביוב, ישנן שיטות עבודה פחות פולשניות, כמו למשל, שרוול צינור הביוב. טכניקה זו כוללת חיתוך חור בפתח הניקוז של הביוב והכנסת שרוול פולימרי לצינור. מדביקים את שרוול הפולימר לדפנות הצינור לאחר הכנסתו. לאחר מכן, תקבלו מערכת צינורות מחודשת שבהן החלק הפנימי יכול לתמוך בחוץ ולהיפך.

בנוסף, ניתן להשתמש בתיקון. טכניקת התיקון כוללת הכנסת טלאי לצינור המורכב מסיבי זכוכית, פחמן ורכיבים פולימריים. לאחר כ-40 דקות תחת חום ולחץ עזים, התיקון יהפוך לחלק חדש לגמרי של הצינור. אין צורך לחפור או להרוס שום דבר בעת שימוש באסטרטגיה זו.

קחו בחשבון שאם הצנרת במצב תקין, ניתן לתקן את הביוב מבלי לפגוע בו. אם הצינור במצב גרוע, בעל שיפועים או בקוטר לא נכון, יהיה צורך להניח צינור ביוב חדש.

בעת הנחת צינור ביוב, באילו שלבים מדובר?

ישנו הליך ספציפי שיש לבצע בעת התקנת צנרת ביוב:

שלב ההכנה- לפני התקנת צנרת ביוב יש להשלים את שלב התכנון. חשוב לתכנן היטב על מנת להבטיח התקנה חלקה. התוכנית יכולה להתבצע רק על ידי אינסטלטור מוסמך על ידי משרד העבודה, בעל ניסיון רלוונטי בתחום. בשלב התכנון, חשוב לוודא את סוג הצינור, קוטר הצינור, השיפוע המתאים ובחירת החומרים. כמו כן, המומחה יתאים את שיטת ההתקנה המתאימה ביותר לתנאי השטח, למצב הצנרת ועוד פרמטרים נוספים. לאחר השלמת ההתקנה, המומחים יבדקו שוב כדי לוודא שהכל תקין. על מנת לבצע את ההתאמות הנדרשות, הבדיקה תיערך לפני כיסוי וסגירת הפתחים ששימשו לתיקון והתקנת צנרת ביוב. לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור החלפת הצנרת צרו קשר עם חברת המעיין שירותי אינסטלציה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

אומנות ההתמדה

בספר איוב נכתב: "אבנים שחקו מים" משמעות האמרה הפוכה והמים הם ששחקו את האבנים ויצרו בהם צורות. ובכל זאת הכוונה נשארת והמסר הוא: כדי ליצור

קרא עוד »

מוצרים הכרחיים לעגלה

אחד המוצרים הכי חשובים לעגלה אלו הם כמובן הגלגלים אשר גלגלים לעגלות מחיר משתנה בהתאם לסוג הגלגל וכמובן בהתאם לכמות הגלגלים. כמו כן המחיר של

קרא עוד »
השכרת כספת

השכרת כספת

זקוקים לכספת באופן זמני? השכרת כספת נותנת מענה לאותם מקרים בהם אנו זקוקים לכספת למשך מספר חודשים ואין כדאיות לרכישת כספת. השכרה של כספת מאפשרת

קרא עוד »
גמילה מסמים

גמילה מסמים

התמכרות לסמים או תרופות היא אחת ההתמכרויות הנפוצות ביותר בעולם המערבי. על אף היותה בעיה מוכרת, לעתים כשאנו חושדים שיש לנו התמכרות או נתקלים באדם

קרא עוד »

מיזוג אוויר בירושלים

יש הרבה דברים שבלעדיהם לא נוכל לדמיין את חיינו, ואחד מהם, זו מערכת מיזוג האוויר. אנחנו רגילים ליהנות ממיזוג אוויר בכל מקום שבו אנחנו נמצאים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן