עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

חולצות פשתן: למה כדאי לקנות אחת

צוות האתר

ככל שהטמפרטורה עולה בקיץ, חולצות רבות כבר לא ניתן ללבוש בנוחות. חולצות כותנה נהדרות במשך רוב השנה, אך עלולות לגרום אי נוחות והזעה במזג האוויר החם ביותר. למרבה המזל, יש תשובה פשוטה לחידה השנתית הזו- חולצות פשתן לגבר. פשתן, ארוג מצמח הפשתן, הוא בד נושם וקל משקל שנמצא בשימוש כבר אלפי שנים. העובדה שהוא עדיין שימושי לאחר שהשתמשו בו במשך שלושים אלף השנים האחרונות היא עדות ליתרונותיו שאין שני להם.

אבל לחולצת פשתן יש הרבה יותר שימושים מאשר הסתרת כתמי זיעה. כאשר חולצת פשתן נלבשת נכון, אתם יכולים להנות מאירועים רשמיים מבלי לוותר על הנוחות או תחושת הסגנון שלו.

היתרונות הרבים של חולצות פשתן

היתרונות של חולצות פשתן לגבר הם רבים. מלכתחילה, מדובר בבד שיכול לשמש אתכם במשך שנים רבות ללא בפגמים. הבד הוא בין החזקים והעמידים בעולם.

יתר על כן, זה הוא הבד המועדף לימי הקיץ החמים. בתור התחלה, הבד הוא קל משקל, אז האוויר יכול בקלות לנוע סביב הגוף ולקרר אותו. בנוסף, הבד מאפשר לאדי זיעה להתאדות בקלות. לבסוף, הוא מתייבש במהירות ומצטיין באידוי לחות מהעור, כך שכל כתמי לחות לא יישארו זמן רב גם אם יופיעו.

הנחיות ללבישה מקצועית של חולצת פשתן

כשחם מדי ללבוש חולצות מכופתרות קלאסיות למקום העבודה, חולצות פשתן לגבר הן תחליף מצוין. לבשו חולצת פשתן לבנה בגזרה דקה עם מכנסיים מחויטים, ז'קט חליפה תואם ונעלי דרבי שחורות או חומות למראה מקצועי. אפשרות נוספת היא ללבוש חולצת פשתן בצבע פסטל לאירוע קז'ואל עסקי. זה ייראה נהדר עם מכנס בגוון נייטרלי בהיר ונעלי זמש.

אחרי שהשמש שוקעת, נוח ללבוש בקיץ חולצת פשתן. זה תלוי באירוע אם אתם צריכים ללבוש ג'ינס, צ'ינו או מכנסיים קצרים, חולצת פשתן תתאים להכל.

האם חולצת פשתן תתאים לאירועי חתונה?

למרות שפשתן לא מקושר בדרך כלל לאירוע חתונה, הוא עשוי להציל חיים בימים חמים. המפתח להצלחה הוא בבחירת הצבע והצווארון. למשל, חולצת פשתן ורודה לוהטת עם צווארון רצועה כנראה לא תשתלב עם עניבה שחורה. לעומת זאת, אם תלבשו חולצת פשתן לבנה פשוטה עם צווארון מסורתי, עדיין תראו קלאסיים ותשדרו יוקרה. זה לא אומר שלא תוכלו להשתמש בצבעים אחרים, אבל חשוב לדעת לבחור את הצבעים באופן מדויק. למשל, אי אפשר לטעות עם חליפת פשתן נייטרלית בהירה וחולצת פשתן בגוון כחול פסטל או אדמה לחתונת קיץ. מחפשים חולצות פשתן איכותיות למגוון אירועים, עבודה או חיי היום יום? הכנסו ובצעות הזמנה כבר עכשיו באתר של רשת החנויות סוואג 69.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הידרולוג

חלק מהליכי תכנון ורישוי דורש אישור של הידרולוג. הידרולוגיה היא ענף שעוזק בחקר המים והוא למעשה חוקר מקורות מים אשר אינם מצויים באוקיינוסים השונים. תחום

קרא עוד »
גמילה מכדורי שינה

גמילה מכדורי שינה

רוב האנשים נוטים לחשוב כי כשמדובר בהתמכרות, מדברים על סמים, אלכוהול או הימורים. עם זאת, בפועל זה לא כך, שכן בפועל יש עוד הרבה מאוד

קרא עוד »
השכרת כספת

השכרת כספת

זקוקים לכספת באופן זמני? השכרת כספת נותנת מענה לאותם מקרים בהם אנו זקוקים לכספת למשך מספר חודשים ואין כדאיות לרכישת כספת. השכרה של כספת מאפשרת

קרא עוד »
דילוג לתוכן