עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

טיפול בהפרעת מצב רוח קלינית

צוות האתר

טיפול בדיכאון מתבצע על ידי גורם מוסמך כגון פסיכיאטר. פעמים רבות מומלץ על טיפול משולב: טיפול תרופתי ופסיכותרפיה (למשל טיפול קוגניטיבי-התנהגותי). מטרת הטיפול בדיכאון היא הפחתת התסמינים השונים אשר קשורים לדיכאון בהיבטיו השונים דוגמת עצבות, כעס, פחד וכדומה. לפעמים יש צורך בתרופות וזאת על מנת לאזן את מצבו הרגשי של המטופל; לעתים הטיפול התרופתי מאפשר לגייס כוחות גם עבור הטיפול הפסיכולוגי, והמטופל והמטפל מדווחים על שיפור בתהליך. עבור טיפול בדיכאון כדאי לפנות אל פסיכיאטר מוסמך ומקצועי אשר יפעיל שיקול דעת במגוון היבטים, החל מהגישה למטופל, השיחה עימו וכלה בבחירת הטיפול התרופתי ובהמלצה על דרכי הטיפול הנוספות באופן המתאים ביותר. לשם כך תוכלו לפנות למרפאת מְמַלְּלָא אשר הינה קליניקה פסיכיאטרית פרטית של ד"ר אביתר שגב. ד"ר שגב הינו סגן מנהל רפואי מחוזי, ניהל בעבר מרפאות לבריאות הנפש בקהילה, מנהל מרפאה פרטית פסיכיאטרית, מוכשר התוכנית לפסיכותרפיה אנליטית-יונגיאנית, והינו בעל ניסיון רב שנים בהפרעות חרדה, הפרעות במצב הרוח, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות OCD, ופסיכוזות. ד"ר שגב מאמין בהקשבה למטופלים שלו ובעשיית הטוב ביותר עבורם, על מנת לשפר את בריאותם ואיכות חייהם.

לבחור במטפל איכותי ומנוסה

בשביל למצוא פסיכיאטר באשדוד איכותי ומנוסה אשר יענה על הצרכים שלכם, יש לבחור פסיכיאטר מנוסה וכן פסיכיאטר מומלץ. אם אתם מכירים כבר מטופלים של אותו פסיכיאטר, כמובן שהדבר הטוב ביותר הוא לשמוע את ההתרשמות שלהם. אולם לא תמיד ישנה היכרות שכזו, ואנשים רבים לא יחלקו איתכם את החוויה מסיבותיהם שלהם. אחת הדרכים לבחור פסיכיאטר מומלץ היא על ידי פנייה למרפאה הקרובה אליכם ובקשה של רשימת פסיכיאטרים מומלצים ביותר הפועלים באזורכם, או בכלל הארץ. לחלופין, תוכלו לחפש ברשת האינטרנט אודות פסיכיאטרים מומלצים, מהם תגיעו אל הפסיכיאטר הפרטי הנכון עבורכם. תוכלו לקרוא אודותיו וכך תוכלו להבין באופן מדויק ונכון יותר האם זהו המטפל המתאים ביותר עבורכם. דגש נוסף על בחירת פסיכיאטר הוא למעשה חיפוש אחר פסיכיאטר עם ניסיון רב בתחום. ודאו את הניסיון התעסוקתי שלו, את התארים הרלוונטיים, באיזה מקומות עבד, ומהו תחום ההתמחות שלו, וזאת על מנת להרגיש שלמים יותר עם בחירת הפסיכיאטר.

יועץ מנוסה ומטפל פרטני

על מנת למצוא פסיכיאטר פרטי אשר הינו לרוב בעלות יקרה יותר, כדאי לפנות אל פסיכיאטרים מומלצים בעלי קליניקות פרטיות אשר ייתנו לכם שירותי פסיכיאטריה ברמה גבוהה. במקרים רבים, שירות של פסיכיאטרים פרטיים נחשבים בעיני רבים כמוצלחים יותר וטובים יותר. לשם כך תוכלו לפנות לד"ר אביתר שגב אשר הינו פסיכיאטר מוסמך, בעל הקליניקה הפרטית מְמַלְּלָא בפארק המדע של נס ציונה-רחובות. לפרטים נוספים וקביעת תורים חייגו 055-2775685. נשמח לעמוד לשירותכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

גמילה מאלכוהול

כאשר אנשים מתמודדים עם התמכרות לאלכוהול, חשוב שהם ידעו את כל הסיכונים המגיעים עם שימוש מופרז בשתיית משקאות חריפים, ומצב שנקרא רעלת אלכוהול. הנתונים על

קרא עוד »

הוצאת היתר בניה

כמו בכל מדינה מערבית, מדינת ישראל מפקחת על בניה של מרפסות כדי להבטיח את שלום הדיירים בנכס ואת שלומם של העוברים ושבים. הוצאת היתר בניה

קרא עוד »
דילוג לתוכן