עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

קיבלתם דרישות בטיחות אש מכב"ה או רשות אזורית אחרת? שואלים את עצמכם מה אתם אמורים לעשות עם העניין הזה? יועץ בטיחות אש הוא הדמות הנכונה לפנות אליה, ומוטב ככל שיותר מוקדם. דרישות בטיחות אש אלו מכלול תקנים שכל מבנה ציבורי מחוייב בהם. הדרישת משתנות בין המבנים, על פי הגודל שלהם, וכן על פי המתרחש בהם. בכל מקרה, כדי לקבל אישור שאתם אכן עומדים בתקנים הללו ומחזיקים בכל הטכנולוגיות ומערכות הבטיחות הנדרשות מכם, אתם צריכים ליווי של יועץ בטיחות אש. יועץ הבטיחות יסייע לכם למלא אחר הדרישות שאת חלקם אין לכם מושג כיצד לבצע, ולאחר מכן יספק לכם את האישורים הדרושים לכך. אבל רגע אחד, אועד הנדסה- מקצוענות רב תחומית מדליק לכם כמה נורות אזהרה לפני שאתם פונים לעבוד על זה. למי לפנות, למי לא כדאי לפנות ואיך יודעים שאתם בדרך הנכונה לאישורי בטיחות?

מיהו יועץ בטיחות אש מוסמך

יועץ בטיחות אש הוא דמות שלוקחת על כתפיה לא מעט אחריות, ומעבר לאחריות העצמית שלה- גם אנחנו מוצאים את עצמנו סומכים ונשענים עליה, שכן אין לנו את הידע המקצועי והכלים לבצע את הדרישות החשובות הללו של בטיחות אש, ואנחנו נאלצים לקחת לשם כך איש מקצוע. בנוסף, כיוון שתקני בטיחות אש אלו הם תקנים מחייבים על פי חוק, אנחנו נהיה חייבים לקבל אישורים רלוונטיים לגבי תקינות אמצעי הבטיחות המותקנים אצלנו והעמידה בתקנים, את האישורים והמסמכים הללו נציג בפני הרשויות, בלעדיהן אנחנו חשופים לעונשי החוק וכמובן- לאיום סגירת המבנה שלנו. לכן, יועץ בטיחות אש חייב להיות בעל תעודת הסמכה מקצועית בתחום. תעודת ההסמכה היא רשמית ומקנה תוקף למסמכים של יועץ הבטיחות.

למי אסור לכם לפנות

גם אם יש לכם חבר שמבין מצוין בתחום ואפילו אם יש לו את מיטב הניסיון המקצועי, ללא הסמכה אתם תהיו בבעיה. חשוב לדעת זאת, מכיוון שלא מעט שרלטנים חסרי תעודה נתלים בתמימות של בתי עסק קטנים וגדולים ומפילים אותם בפח. אם אתם מחפשים איש מקצוע אמין, מוסמך ובעל מיטב התעודות בתחום- דברו איתנו בעואד הנדסה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

עיצוב פנים מודרני

עיצוב פנים מגיע במגוון סגנונות, החל מהקלילות והיצירתיות של הבוהו שיק והעיצוב התעשייתי, דרך החמימות המגיעה עם עיצובים כפריים וסגנונות פרובנס וכלה בחדשנות של עיצוב

קרא עוד »
דילוג לתוכן