עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

יש לנו את הכלים לסייע לכם ולקרובים אליכם

צוות האתר

אמנם, לאורך השנים האחרונות, אפשר להצביע על ממצאים חדשים בחקר נפש האדם, אבל, למרות שחוקרים ואנשי בריאות הנפש ממשיכים לעשות את מלאכתם ולנסות להבין טוב יותר את המנגנון על פיו פועלת נפש האדם, הרי שעדיין יש דברים רבים אותם אנחנו לא בדיוק מבינים. למרות זאת, חשוב לזכור כי לכל אחד ולכל אחת מגיע לחיות חיים טובים, להרגיש טוב ולהרגיש בעלי משמעות בעולם. לעיתים, כתוצאה מאירוע טראומתי בחיים הבוגרים של אדם או מילדותו, עולות תחושות לא פשוטות ומתפתחים סימפטומים המעידים על התמודדות נפשית. טיפול בטראומה מורכבת דורשת מאיתנו להישאר רגישים ובעיקר, לגייס את הכלים המקצועיים העומדים לרשותינו, כדי לעזור למטופלים ולמטופלות, להרגיש יותר טוב.

איך אנחנו יכולים להתמודד עם מחלה בנפש

אנחנו, קבוצת 'רוח ים', עוסקים בתחום לא מעט שנים, מלווים בצוות מקצועי ומיומן. כאן חשוב לנו לציין כי מחלת נפש היא לא משהו ששייך לאנשים 'משוגעים' או מי שלא צריכים לקחת חלק בחברה הכללית. אמנם, יש מי שעדיין מצביעים על מתמודדי נפש ומכנים אותם בשמות ולצערנו, למרות העליה במודעות לנושא בשנים האחרונות, עדיין אנחנו פוגשים במטופלים המסרבים לקבל מענה משום שהם מרגישים תחושות של בושה ואשמה. מחלה בנפש, היא מחלה לכל דבר ועניין. ממש כמו שיש מי שחולה במחלה כרונית אחת, יש מי שצריכים להתמודד עם קשיים רגשיים לא פשוטים. המטרה של האשפוז הפסיכיאטרי היא לתת מעטפת מלאה, לאורך כל שעות היום, במטרה לסייע למטופל או למטופלת, להצליח לאזן את החיים שלהם בחזרה. לאורך הטיפול, אנחנו משתמשים בכלים מתחום הטיפול התרופתי, כמו גם בכלים מקצועיים מתחום הליווי הריגשי, בניסיון להצליח לתת כלים למטופל או למטופלת, להתמודד טוב יותר עם הסימפטומים של המחלה.

למה כדאי לכם לבחור בנו

אנחנו, קבוצת 'רוח ים', מעניקים טיפול לבני שמונה עשרה ומעלה ומציעים חלופה לאשפוז פיסיכיאטרי במכון פרטי, יוקרתי, המאוייש על ידי צוות מקצועי ורגיש. אנחנו עושים הכל כדי לתת למטופלים את המענה המקצועי לו הם זקוקים, אבל בלי לוותר על יצירת תחושה של בית, של מקום נטול שיפוטיות, בו אפשר להתחיל בתהליך שיקום אמיתי ומשמעותי.

אנחנו נשמח לענות לשאלות שלכם באופן פרטני ולמצוא את הכלים המקצועיים לסייע לכם במסע שלכם. אנחנו יודעים, זה לא תמיד קל לעשות את הצעד הראשון ולפנות לקבלת מענה מקצועי, אבל אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתחיל ללכת בשביל, ביחד. ממתינים לכם כעת.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

משחק מושלם לתינוקות

דרך נהדרת להעניק לילד שלכם גם משחק נהדר אשר יפתח אותו וישעשע אותו וגם מתחם משחקים מושלם עבור הילד שלכם זה באמצעות כך שתרכשו בריכת

קרא עוד »
ביובית בכפר סבא

ביובית בכפר סבא

אחד הדברים הכי מעצבנים שקורים לנו ללא כל הכנה מוקדמת הוא סתימה בביוב. לפתע פתאום אנו שמים לב שהמים באסלה לא יורדים ולעיתים מתחילים גם

קרא עוד »

יום הולדת לגיל 9

בלי ששמתם לב איך זה קרה הבת שלכם הגיע לגיל 9? היא מתכננת את יום ההולדת שלה מזה כמה שבועות טובים? אם כך, ברור מדוע

קרא עוד »
דילוג לתוכן