עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מדוע כספת בארון קודש חובה בכל בית כנסת?

צוות האתר

אין משהו קדוש יותר וחשוב יותר לכל מתפלל בבית כנסת מארון הקודש… ואיך ניתן לשמור על תכולת ארון הקודש, על ספר התורה, דברי ערך ותשמישי קדושה? תשובה היחידה לדאגה זאת ברורה ופשוטה – ארון קודש כספת.

היתרונות של הכספת

קודם כל שמירה בפני כל הנזקים האפשריים…. בעת שריפה חלילה תכולת הכספת תשמר ללא פגע בתוכה ולא תיפגע.  קורה כי לחות או מים, חרקים או גורם אחר פוגע בספרי קדושה וגם נגד כך הכספת בארון קודש תשמש הגנה ולא תאפשר פגיעה כלשהי בתכולתה.

לא פעם נשאר אולם בית הכנסת עם מספר מבקרים מועט כאשר גנבים יכולים לנצל את המצב לטובתם. אין צורך להזכיר כי למעשה זהו היעוד העיקרי של כל כספת – לשמור על את התכולה בפני גניבות. לא פעם עולה שאלה של חילול שבת בפתיחת הכספת וגם כאן הושקעה מחשבה כאשר מוצעות כספות למכירה הן בהחלט כוללות מספר מנגנונים – המכני (הכולל מפתח) והחשמלי שיפתח אותה ללא מגע יד אדם במועדים שיתוכננו וללא כל חשש בחילול שבת.

איך ניתן לבחור כספת לבית כנסת?

עוז כספות מבצע התאמה אישית לפי צרכי הלקוח כאשר מומחי החברה מגיעים אליכם ומציעים את הפתרונות שיתאימו לכם בצורה המיטבית.

כמה מילים על הסוגים… הכספת יכול להיות מותקנת בתוך ארון הקודם או שהיא יכולה לשמש ארון קודש עצמו בהתאמה כמובן של צבעים, העיצוב הרצוי והגודל הנדרש. האסטטיקה חשובה לנו וגם בזה מושקע לא מעט מאמץ בייצור. ישנם בתי כנסת עם מספר ספרי תורה ולכך יש פתרון בתאים הנפרדים לכל ספר תורה… כמות תשמישי קדושה יקרי ערך זה כמובן אחד הפרמטרים הנוספים בבחירה. ככלל, ישנם גדלים שונים בהתאם לגודל וצרכי בית הכנסת – מה קומפקטיים לבתי כנסת קטנים עד לכספות של ארונות קודם ענקיים לבתי כנסת רחבים עם צרכים משלהם.

 מעט מילים על החברה…

עוז כספות היא בין הוותיקות ביותר בארץ וקיימת משנת 1969. השירות שניתן על ידי החברה הוא 24/7 כאשר העובדים שלנו הם יוצאי יחידות קרביות ושירות בטחוני מלא בלבד.

תסכימו כי בעניין השמירה על הפריטים הקדושים בבית כנסת אסור להקל ראש ויפה שעה אחת קודם. בנוסף חברתנו מתמחה בכספות ביתיות, כספות למשרד וכספות כבדות במיוחד. עם הניסיון שלנו נוכל להתאים לכם פתרונות כוללים ואיכותיים כך שתהיו מרוצים ביותר מהבחירה והשקט הנפשי בעניין השמירה על היקר לכם זה הדבר החשוב לנו ביותר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

כך תאתרו צו ירושה

למרבה הצער, המוות הוא בלתי נמנע, ואובדן בן משפחה הוא תמיד חוויה מאתגרת. לצד האבל והצער, עלינו לנווט גם בתהליכים בירוקרטיים בלתי נמנעים. יש חשיבות

קרא עוד »
עורך דין בענייני ירושה

עורך דין בענייני ירושה

עורך דין בענייני ירושה עוסק במגוון רחב של תחומות הנוגעים לתחום הירושות והצוואות, יש לקבל ייעוץ של עו"ד בענייני ירושה במקרים של טענות בדבר חוסר

קרא עוד »
דילוג לתוכן