עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מוצרים הכרחיים לעגלה

צוות האתר

אחד המוצרים הכי חשובים לעגלה אלו הם כמובן הגלגלים אשר גלגלים לעגלות מחיר משתנה בהתאם לסוג הגלגל וכמובן בהתאם לכמות הגלגלים. כמו כן המחיר של גלגלי עגלות יכול להשתנות בהתאם לסוג ולגודל של הגלגלים וגם לפי היצרן והמוכר, שכן ישנם חברות גלגלים אשר נחשבות לאיכותיות יותר ומקצועיות יותר ועל כן מחירן גבוה יותר, בנוסף יש גלגלי עגלות פלסטיק, גומי, מתכת ועוד, יתר על כן  גם גודל הגלגל עשוי להשפיע על המחיר של הגלגל.  באופן כללי, גלגלי עגלות פשוטים וזולים אמורים לעלות כמה עשרות שקלים ליחידה, בעוד גלגלי עגלות איכותיים יותר ועמידים יכולים לעלות אף יותר מכך, בנוסף המחיר כמובן של הגלגלים עשוי להשתנות גם לפי המוכר או החנות שבה נרכשים. מומלץ להשוות מחירים בין החנויות השונות וכן לעשות סקר שוק קצר בטרם רכשתם גלגלים לעגלות, בנוסף הקפידו על בחירת הגלגלים המומלצים ביותר לאופן השימוש שלכם בהם. לשם רכישת גלגלים לעגלות במחירים הכי טובים שיש וכן גם באיכות הכי גבוהה שיש תוכלו לפנות אלינו לחברת מחם קשיחים אשר הינה מתמחה בכל הקשור לייבוא של קשיחים ורכיבים מכאניים לתעשיות השונות בין אם זה לתעשייה הצבאית, לתעשיית הפלסטיק ועוד. חברתנו נוסדה על ידי ישראל אייזנשטיין ז"ל בשנת 1991 והינה משווקת מנעולים, צירים, מסילות, מערכות נעילה חשמליות ומכניות, ידיות מכונה, ברגים, מסילות טלסקופיות ועוד וכל זה באיכות הכי גבוהה שיש וכמובן עם תודעת שירות מדהימה.

מוצר הכרחי לדלתות

ציר דלת הוא רכיב מכני המאפשר לדלת להסתובב או להסתובב על ציריה, ומאפשר לה להיפתח ולהיסגר. צירי הדלת מורכבים משתי פלטות או דפים המחוברים לדלת ולמשקוף או ציר המחבר בין שתי הלוחות ומאפשר להן להסתובב. ישנם מספר סוגים של צירי דלת זמינים, כולל צירי קת, צירים רציפים ועוד. צירי קת הם הסוג הנפוץ ביותר של צירי דלת ומשמשים בדרך כלל על דלתות מגורים ונחשבים למומלצים במיוחד. הם מורכבים משתי צלחות המחוברות לדלת ולמסגרת בעזרת ברגים וסיכה המחברת בין שתי הלוחיות. כמו כן חשוב להתאים את סוג הציר לדלת עצמה על מנת לקבל פתיחה מושלמת וסגירה מושלמת של הדלת.

כלים קשיחים הכרחיים

בושינג הוא רכיב מכני המשמש להפחתת התנגדות וצנרת בקצוות של צירים או מבני חלקים נעים זה על זה. הבושינגים משמשים כדי להגדיל את חיי השימוש ולהפחית את הצריכה בתחזוקה של צירים ומבנים שמתכוונים זה לזה, וכן למניעת חריגה או רעש מיותר. לשם רכישת מוצרים קשיחים באיכות גבוהה תוכלו לפנות אלינו לחברת מחם קשיחים אשר הינה מתמחה בכל הקשור לייבוא של מוצרים קשיחים ורכיבים מכאניים ברמה הכי גבוהה שיש וכן למגוון רחב של תעשיות כמו הצבאית ותעשיית הפלסטיק. לפרטים נוספים חייגו:03-9626516 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מיסוי ורישוי בקרקעות

זכויות בקרקע, זכויות בניה, ייעוד הקרקע, רישום בטאבו ובניה, הם נושאים שעורך דין המתמחה במקרקעין, מבין בהם. עורך דין מקרקעין מומלץ נחוץ לטיפול בעניינים משפטיים

קרא עוד »
דילוג לתוכן