עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מתי צריך להחליף צנרת ביוב?

צוות האתר
ביובית בכפר סבא

הצנרת משמשת אותנו 24 שעות ביממה בכל ימות השנה. השימוש היומיומי גורם לבלאי טבעי שדורש פעולות תחזוקה. זיהוי מוקדם של תקלות צנרת חשוב לצמצום הנזק והעלויות. הקפידו לטפל במהרה בכל סתימה או סימן של רטיבות ותצליחו לחסוך לעצמכם עגמת נפש והרבה כסף. החלפת צנרת ביוב עולה על הפרק כאשר אין עוד אפשרות או כדאיות לתקן את הצנרת הקיימת. ניתן להחליף את הצנרת כולה או רק קטע בעייתי. האינסטלציה המודרנית הופכת עבודות מורכבות כמו החלפת צנרת ביוב לפשוטות ומהירות. שימוש בציוד חדיש מאפשר ביצוע תיקוני צנרת ללא גרימת הרס למבנה.

באלו מקרים נתבקש להחליף את צנרת הביוב?

החלפה של צנרת הביוב נדרשת במקרים בהם מצב הצנרת כבר אינו מאפשר תיקון. אם הצנרת שלכם ישנה מאוד וקטעים ממנה כבר מתפוררים בגלל חלודה – אינסטלטור הגון ימליץ על החלפה מלאה או חלקית. תזוזה של האדמה עלולה לגרום לשינויים בשיפועים של הצינורות ובהתאם לקריסה והתפרקות. יש אצלכם סתימות ביובה חוזרות או נזילות מתמשכות מהצנרת? זה הזמן להזמין האינסטלטור שיש לו גם ביובית בכפר סבא ולבצע אבחון מקיף לצנרת. שטיפת צנרת עם ביובית חיונית טרם שליחת ציוד הצילום פנימה לקבלת תמונת מצב מלאה. החלפת צנרת נחוצה גם במקרים של חדירת שורשים לצנרת.

מה חשוב לדעת לקראת החלפת הצנרת?

אם הזמנתם בסך הכול אינסטלטור למטרת פתיחת סתימה בביוב וקבלתם המלצה על החלפת צנרת ביוב אתם בוודאי מבולבלים. על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה בקשו מהאינסטלטור להסביר מדוע בדיוק הוא ממליץ על החלפת צנרת. בנוסף, חשוב שתשאלו האם נחוצה החלפה מלאה של כל הצנרת או רק החלפה חלקית. קיימות היום טכניקות חדישות שמאפשרות ביצוע תיקוני צנרת בשיטת אל הרס, כדאי לברר מול האינסטלטור האם זה מתאפשר. במידה ובוצעו צילומי צנרת יש לכם זכות מלאה לקבל דוח מפורט ולבחון בעצמכם את הנתונים.

תיקון צנרת מתכת

בעבר נהוג היה להתקין בבניינים ובתי מגורים צנרת עשויה מתכת או עופרת. כיום צינורות פלסטיק מחליפים בהצלחה את צנרת המתכת. הפלסטיק התגלה באופציה עמידה, זולה יותר ונוחה לשימוש (כולל תיקונים). אם יש אצלכם עדיין צנרת עשויה מתכת כדאי לנצל את עבודת השיפוץ הבאה בבית להחלפתה. פעולה פשוטה כמו פתיחת סתימה בביוב עשויה להסתבך כאשר הצנרת ישנה וחלודה. החלפת צנרת ביוב עשויה מתכת בצנרת פלסטיק צפויה להפחית את תקלות הביוב. רוב האינסטלטורים כבר לא מחזיקים במלאי חלקי חילוף לצנרת מתכת, לתיקון מדויק, מהיר ויעיל של התקלה דרוש אינסטלטור מומחה עם אפשרות לשירותי ביובית בכפר סבא. חברת ביובית המקורית היא המקום בו תיהנו משירות מקצועי, מהיר וחדשני, חייגן עכשיו והצוות כבר בדרך אליכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

אומנות ההתמדה

בספר איוב נכתב: "אבנים שחקו מים" משמעות האמרה הפוכה והמים הם ששחקו את האבנים ויצרו בהם צורות. ובכל זאת הכוונה נשארת והמסר הוא: כדי ליצור

קרא עוד »

הכתובת להיגמל מאלכוהול

בזמן האחרון, שמתם לב שמשהו אינו כשורה עם אדם שקרוב אליכם. איכשהו תמיד נודף ממנו ריח של אלכוהול, יש בקבוקים של משקאות חריפים המפוזרים ברחבי

קרא עוד »
דילוג לתוכן