עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

עורך דין בענייני ירושה

צוות האתר
עורך דין בענייני ירושה

עורך דין בענייני ירושה עוסק במגוון רחב של תחומות הנוגעים לתחום הירושות והצוואות, יש לקבל ייעוץ של עו"ד בענייני ירושה במקרים של טענות בדבר חוסר צדק בצוואה,חלוקת עזבון על פי צוואה או צו ירושה, הסכם חלוקת עזבון וכו'. חשוב מאוד לפנות לעו"ד שמכיר היטב את דיני הצוואות והירושות, בקיא בחוק ובפסיקה על מנת שיוכל לתת ללקוח את המענה הנכון ביותר עבורו בהתאם למקרה הספציפי.

מה חשוב לדעת על השירותים המקצועיים של עורך דין בענייני ירושה?

כל מה שקשור בקבלת ייעוץ מקצועי ומהימן שקשור לצוואות וירושות – עורך הדין אשר יש ביכולתו לתת את המענה המקיף והמקצועי ביותר. כיום יש מודעות גבוהה לנושא של עריכת צוואות ללא קשר לגיל או למצב בריאותי ויש המלצה לעשות כן. עורכי הדין העוסקים בדיני ירושות וצוואות הם הכתובת גם לעריכת צוואות, הם אלו שיתנו את ההסבר המקיף  והמקצועי ביותר בדבר סוגי הצוואות הקייימות, המשמעות של כל סעיף וסעיף וגם ידעו לערוך את הצוואה כך שלא יוטל ספק בכשרות המצווה ורצונו . כן ניתן לפנות לעו"ד בענייני ירושה על מנת להוציא לפועל את הוראות המצווה לאחר פטירתו.

לא מבצעים פעולות לבד ללא עורך דין!

כאמור, על מנת לערוך צוואה, לבצע בה שינויים  או להשיג השגות בנוגע לחלוקת עיזבון כפי שהיא מופיעה בצוואה פעמים רבות יהיה צורך לפנות לבית המשפט ולכן, חשוב מאוד שעורך הדין יכיר את הוראות החוק והפסיקה ויהיה בקיא ומנוסה בתחום על מנת שהלקוח יקבל את הייצוג המשפטי והייעוץ המשפטי הנכון ביותר עבורו.

עו"ד אתי גוהר עוסקת בדיני צוואות וירושות ותעמוד לרשותכם בכל שאלה או עניין שמתעוררים בשל צוואה שקשורה אליכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

פתרונות תקשורת

אם יש לכם עסק, אתם בוודאי מבינים שאחד מהדברים הכי חשובים שיש, זה לדאוג לכך שהתקשורת בעסק תהיה טובה. בימינו אחד מהכלים הכי חשובים שיש

קרא עוד »

מארזי מתנה ליום הולדת

מי שחוגג יום הולדת יכול להיות בטוח שיש סביבו מכרים, חברים או בני משפחה שמחפשים רעיונות שיתאימו בתור מארזי מתנה ליום הולדת שיישלחו לו או

קרא עוד »
דילוג לתוכן