עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

עורך דין קרקעות

צוות האתר

קרקע היא תמיד משאב יקר ערך, ובפרט במדינה קטנה וצפופה כמו ישראל. על-מנת להסדיר את התחום נחקק בשנת 1969 חוק המקרקעין (לאחר שהמחוקקים עבדו עליו מאז קום המדינה). בנוסף ישנם עוד חוקים רלוונטיים כמו למשל אלה המאפשרים לחברת החשמל או לחברת מקורות למשל להפקיע קרקע פרטית לצורכי ציבור. בהתאם יש נסיבות שבהן רצוי מאוד לפנות אל עורך דין קרקעות, וכשזה המצב הכתובת הנכונה היא משרד עו"ד שדה ושות' שמתמחה בתחום ספציפי זה.

הנושאים שבהם מטפל עורך דין קרקעות

* רכישת קרקעות – רכישה של מקרקעין מחייבת תשומת לב רבה לשורה ארוכה מאוד של פרטים, ובדיקות מדוקדקות מול גופים שונים. ישנם מקרים שבהם נדרשת צלילה אל פרוטוקולים של ועדות תכנון, ובאופן כללי המורכבות מייצרת שלל מוקשים – שרק עורך דין מיומן יודע לזהות ולנטרל.

* הפקעת מקרקעין – ישנם לא מעט גופים ציבוריים אשר מורשים להפקיע קרקע מידי בעליה החוקיים. במקרים אלה תפקידו של עורך הדין הוא לאתר פגמים בהליך ההפקעה על-מנת לעצור אותו, ו/או לוודא שבעלי הקרקע מקבלים פיצוי מלא על ההפקעה.

* נחלות במושבים – מגוון רחב של פעולות ובפרט היוון נחלה, פיצול נחלה ומינוי בן ממשיך באופן אופטימלי בהתאם לנסיבות המשפחתיות הספציפיות.

* פירוק שותפות במקרקעין – כל שותף במקרקעין רשאי לדרוש את פירוק השותפות. בחלק מהמקרים הדרך היא הסכם ויש גם מצבים שבהם בית המשפט נדרש להכריע בסוגיה. בשני המסלולים רק מעורבות של עורך דין מומחה לקרקעות מבטיחה פירוק בהתאם לאינטרסים האמיתיים שלכם.

מודעות מלאה לאחריות הרבה

כל שירות שמספק עורך דין קרקעות משפיע על סכומי כסף גבוהים מאוד, וזאת לנוכח ערך הקרקע בישראל בימינו. בהתאם נדרשת אחריות רבה, ובמשרד עו"ד שדה ושות' מודעים לכך ומתנהלים בהתאם. כל תיק נלמד לעומק, תוך התייחסות מקיפה לכל פרט ובניית אסטרטגיה מיטבית. השירותים כוללים ייעוץ מקצועי, טיפול בפן הבירוקרטי מול הגופים הרלוונטיים ובמידת הצורך גם ליטיגציה, כלומר ייצוג בפני ערכאות משפטיות. כל השירותים ניתנים בשקיפות מלאה ועל בסיס ניסיון של למעלה מ-20 שנה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הידרולוג

חלק מהליכי תכנון ורישוי דורש אישור של הידרולוג. הידרולוגיה היא ענף שעוזק בחקר המים והוא למעשה חוקר מקורות מים אשר אינם מצויים באוקיינוסים השונים. תחום

קרא עוד »

חשמלאי 24 שעות

אם יש לנו תקלה בחשמל בבית , אנחנו לא מסתכלים על השעה , אנחנו רוצים שהחשמל יהיה מתוקן, בגלל זה תמיד טוב לפנות לשירות חשמלאי

קרא עוד »

טרמופורט

כשמדובר בהובלת מזון תוך שמירה על הטמפרטורה המושלמת, טרמופורט הוא הפתרון המומלץ. בין אם אתם חברת קייטרינג, שירות משלוחי אוכל או סתם מישהו שאוהב לארח

קרא עוד »
דילוג לתוכן