עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

שוק המזון ומערכות לקירור והקפאה, כל מה שרציתם לדעת

צוות האתר

טבחים, שפים ומי שמתפרנסים מתעשיית המזון, הרי שהם מבינים היטב את המשפט: 'לא כל הנוצץ זהב'. בשביל להצליח ליצור מאפים נפלאים, קינוחים מושקעים, מאכלים מדהימים ועוד, עבור קהל הלקוחות, אתם חייבים שיהיה ברשותכם המיכשור הנכון. החברה שלנו, פ.מ קולינג, תשמח לפצח את הנוסחה המנצחת ביחד אתכם. יחד ננסה להבין בדיוק, מה הצרכים שלכם ואיך אנחנו יכולים לענות עליהם באופן הטוב ביותר. אנחנו עובדים בתחום כבר לא מעט שנים ושמחים להעניק שירות נפלא לבעלי עסק ויזמים בכל רחבי מדינת ישראל. בין אם אתם מחפשים מקרר חלביה, מקפיא מיוחד או מוצרים מתקדמים נוספים, אנחנו פה בשביל לעזור לכם בכל. בואו נצלול לעומק וננסה להבין ביחד איך בוחרים את המוצרים המתאימים ללקוח בכל פעם מחדש.

בשביל להגשים כל חלום גדול, עלינו להבין את התמונה המלאה

יש פער עצום, לצורך ההשוואה, בין מאפייה קטנה המספקת קינוחים לתושבי השכונה ובין חברה גדולה, המספקת סחורה לסניפים רבים בכל רחבי המדינה. יתרה מזאת,  הרי שאם אנחנו בוחנים את התקנות הרגולטוריות, אשר בענף המזון יכולות להיות מורכבות במיוחד, מהר מאוד נגלה כי עלינו להתאים את המוצרים הרלוונטיים ליצרני המזון, תוך מתן תשומת לב לכמה נושאים מרכזיים:

  1. עלינו להתאים את המכשיר לצרכים של בעל העסק: שוק פריזר למשל, יכול להגיע במימדים קטנים יחסית, כך שהוא מתאים וודאי למי שמספקים מוצרי מזון בהיקף מצומצם יחסית, למעגל קטן של לקוחות. לעומת זאת, במפעלים גדולים או במאפייה רחבת ידיים, הרי שניאלץ לחשוב על פתרונות מספקים יותר משוק פריזר קטן, איכותי ומתקדם ככל שיהיה.
  2. חווית המשתמש של הלקוח בבית העסק: בשביל שאתם תוכלו למכור סחורה, אתם חייבים להקפיד על כך שהלקוחות שלכם ירגישו בנוח לרכוש אצלכם. לכן, לא מספיק רק להביא את המוצרים לטמפרטורה נכונה, עלינו לחשוב על מוצרים שיעניקו גישה נוחה ללקוח המעוניין להושיט את היד למיץ התפוזים בשורה השניה משמאל או לעוגה בשורה השלישית מימין. זו רק דוגמא אחת כמובן, מערכות קירור יכולות להופיע בדמות ויטרינה מרהיבה בדלפק של בית העסק או בדמות חדר אחסון רחב ידיים בירכתי המסעדה, הכל בכפוף לצרכים שלכם.

הרבה עבודה לפנינו, הגיע הזמן לצאת לדרך

כפי שוודאי ניתן להבין, הרבה עבודה לפנינו והזמן דוחק. אנחנו מציעים לכם פשוט ליצור איתנו קשר עוד היום, כך נוכל לעשות את הצעדים הדרושים בשביל שאתם, היזמים, תקטפו את הפירות מוקדם ככל הניתן.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

תכנון הבית ברמה גבוהה

בשביל לעצב את הנכס שלכם בצורה טובה ואיכותית יש צורך בבחירת מעצבת פנים במרכז מקצועית ואיכותית אשר אתם והיא משדרים על אותו הגל, כמו כן

קרא עוד »

גמילה מאלכוהול

כאשר אנשים מתמודדים עם התמכרות לאלכוהול, חשוב שהם ידעו את כל הסיכונים המגיעים עם שימוש מופרז בשתיית משקאות חריפים, ומצב שנקרא רעלת אלכוהול. הנתונים על

קרא עוד »

חנות חומרי יצירה

חנויות פיזיות או אתרים שמציעים למכירה ציוד וחומרים לאומנות ויצירה הם אוצר להרבה מאד סוגים של אנשים – הורים, מטפלים באומנות, מדריכים בחוגי אומנות, גננות,

קרא עוד »
דילוג לתוכן