עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

שינה איכותית ובריאה

צוות האתר

על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש במזרני ויסקו האיכותיים שלנו ודרכם תוכלו ליהנות מנוחות שעוד לא הכרתם. כמו כן המזרונים של ויסקו ניחנים במגוון יתרונות על פני המתחרים ואלו הם היתרונות העיקריים:

  • תזוזה- מכירים את זה שאתם ישנים עם בן\בת הזוג שלכם וכל תזוזה שלהם מזיזה אתכם? לא עוד, בויסקו שמו לעצמם לגרום לצד השני לישון יותר טוב והם מצליחים באמצעות טכנולוגיה חדישה ומיוחדת כך שלא תרגישו את התזוזה של הצד השני בשינה.
  • אורטופדי ובריאותי- אחד היתרונות הגדולים של מזרון ויסקו זה עצם כך שהינו גם גמיש וגם קשיח בו זמנית והדבר מאפשר שינה מדהימה ואיכותית וכן בריאה במיוחד עבור הגב שלכם, כך שתוכלו ליהנות ממזרן נוח במיוחד ומושלם עבור השינה שלכם.
  • שילוב חומרים ייחודי- באמצעות שילוב החומרים המדוד והאיכותי שעשו בויסקו ישנם מזרונים פשוט איכותיים ופשוט כיפים לשינה. האיכות היא מעל הכל והשינה היא פשוט חלומית.

לשם רכישת מזרוני ויסקו תוכלו לפנות אלינו לסליפ ספא וליהנות ממגוון מזרונים ברמה הכי גבוהה שיש, וכן לא רק מזרונים אלא גם שידות מרהיבות, מיטות מיוחדות, וספות נפתחות ברמה הכי גבוהה שיש. אנו מקפידים על ייבוא של המוצרים האיכותיים ביותר עבור הלקוחות שלנו, וכמובן על אחריות, וכן על תודעת שירות ברמה גבוהה וזאת על מנת שלקוחותינו יצאו הכי מרוצים שיש.

ספה איכותית במיוחד

ספות אירוח הן אחד הרהיטים הכי חשובים ביחידת אירוח, צימר או כל מקום כזה או אחר. שכן יש לקחת בחשבון פרט חשוב שהספה תהיה נפתחת אך יחד עם זאת גם נוחה דיה. כמו כן על מנת לבחור את הספה הטובה ביותר חשוב שתרגישו את הספה, תרגישו את הבד שלה, וכן תבדקו את הפתיחה שלה, שהיא קלה ונוחה לתפעול וכן שגם שהספה נפתחת הינה נוחה במיוחד. בנוסף לכל אלו בדקו את גודל הספה וראו שהיא גם ספה נוחה בפני עצמה. על מנת לבחור את ספת האירוח הטובה ביותר בשבילכם התייעצו עם המומחים שלנו אשר ישפכו לכם מעט אור על הספה המומלצת בשבילכם בהתאם לחלל שבו הם יהיו.

מיטה נוחה במיוחד וגם אסתטית

ישנם לא מעט מיטות מעוצבות לחדר שינה אך בשביל לבחור את המיטה המתאימה עבורכם יש להתייעץ עם המומחים של סליפ ספא ודרכם תוכלו להבין מהי הספה שהכי מתאימה עבורכם וזאת בהתאם לחלל החדר וכן בהתאם לטעם האישי שלכם. אצלנו בסליפ ספא תוכלו למצוא מזרונים, שידות, מיטות איכותיות ועוד. לפרטים נוספים והזמנות חייגו אלינו במספר הטלפון שלנו: 054-9089227 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

ציפוי רצפה

ציפוי אפוקסי הוא דרך מצוינת לחזק את הריצוף שלכם ולהעניק לחלל שלכם מראה חדש, בין אם אתם מחליפים ריצוף ישן או מעוניינים לעשות איטום בטון.

קרא עוד »

לנקות ביעילות ובפשטות

על מנת שתוכלו לנקות ביעילות ובפשטות אחת הדרכים הכי טובות לשטוף מרחבים גדולים, רכבים, משאיות וכו' זה כמובן באמצעות מכונת שטיפה בלחץ אשר הינה בעלת

קרא עוד »
דילוג לתוכן