עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

הכתובת להיגמל מאלכוהול

צוות האתר

בזמן האחרון, שמתם לב שמשהו אינו כשורה עם אדם שקרוב אליכם. איכשהו תמיד נודף ממנו ריח של אלכוהול, יש בקבוקים של משקאות חריפים המפוזרים ברחבי הבית והוא שותה יותר מהרגיל כשאתם נפגשים. אין ספק שהחשד הטבעי יהיה שהאדם שאתם אוהבים כל כך נפל למלתעותיו של האלכוהוליזם. האם אפשר להוציא אותו משם? ואם כן, איך? מוסד גמילה יהיה הפתרון כמובן, אלא שגם כאן זה לא תהליך כל כך פשוט. הרי יש למצוא את מוסד הגמילה הטוב והמדויק ביותר, זה שיבטיח תוצאות ובדרכים שמתאימות לאדם המכור. כזה הוא למשל וילה מטריקס המפעיל מרכזי גמילה בארץ ובעולם, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובמטרה לסייע לכל אדם הזקוק לכך, להשיב לעצמו את חייו.

מרכז גמילה מאלכוהול – התמכרות שקטה שיש לנטרל

האלכוהול נחשב בעיניי רבים כהתמכרות 'שקטה', כלומר התמכרות שעוברת מתחת לרדאר ולא תמיד שמים לב לקיומה. הרי איך אפשר לדעת מתי אדם נחשב למכור? כמה כוסות מידי פעם לא הופכות אדם למכור לאלכוהול, והרי כולנו שותים בנסיבות חברתיות ולפעמים, גם כשאנחנו לבד מתחשק לנו להירגע על כוס יין טובה. אז מהם הקווים האדומים? איך יודעים מתי עולה צורך בפנייה אל מוסד גמילה מאלכוהול וכניסה לתוכנית גמילה מסודרת? ההמלצה היא לקרוא כמה שאפשר על הנושא וכמובן לעקוב אחר הרגלי השתייה של הקרובים אליכם וכמובן של עצמכם. אם אתם חשים שאתם חייבים את הטיפה המרה כדי לתפקד, יש כאן בעיה.

איזון הוא שם המשחק

אלכוהול הוא הרי חומר חוקי לכל דבר, שנצרך כחלק ממפגשים חברתיים, חגיגות וחגים. עם זאת, כשלא שמים לב לכמויות השתייה נצרכת, עלולים להידרדר להתמכרות של ממש שיכולה לפגוע באדם נפשית ופיזית. המשמעות היא שגם מרכז גמילה מאלכוהול בדרך כלל ידגול בשיטת שני השלבים – כשהראשונה היא גמילה פיזית מהטיפה המרה, ולאחריה טיפול נפשי שמטרתו לשחרר את האדם מהתלות באלכוהול. וילה מטריקס מעמידה בפניכם שיטות גמילה מתקדמות הכוללות סיוע נפשי ורפואי, לצד סביבה חברתית חמה ותומכת שתשלים את המעגל ותדחף את המכור להצלחה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

ביובית בכפר סבא

ביובית בכפר סבא

אחד הדברים הכי מעצבנים שקורים לנו ללא כל הכנה מוקדמת הוא סתימה בביוב. לפתע פתאום אנו שמים לב שהמים באסלה לא יורדים ולעיתים מתחילים גם

קרא עוד »
דילוג לתוכן