עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

השף שקד פחימה משיק מבחר מנות חדשות

צוות האתר

מסעדת הולה הולה, בשוק הכרמל בהובלת השף שקד פחימה אשר פיתח חוויה קולינרית ייחודית המותאמת לצהריים, עם דגש על הקהילה העיסקית, תיירים, ובליינים שמגיעים לטייל באזור שוק הכרמל שהם קהל יעד עיקרי למסעדה בשעות הצהריים.

חווית ארוחת הצהריים בקו החדש תשלב את מנות הערב של הולה הולה המותאמות לצהריים.
המסעדה תשמר את האיכות והייחודיות של המנות המוגשות בשעות הערב לצד שירות אקסלוסיבי ואיכות ללא פשרות. המסעדה כשרה ויודעת לתת מענה קולינרי איכותי לכל סועד.
העובדה כי המסעדה ממוקמת בסמטאות שוק הכרמל יוצרת אווירה ייחודית בעיקר בשעות הצהריים.
מתחם המסעדה מחולק לחללים קטנים ואינטימיים המתאימים לארוחות עיסקיות, התכנסויות קטנות, סמינרים, התכנסות משפחתית או אירועים אקסלוסיביים. המסעדה החלה להתמחות באירוח אירועים עסקיים, כנסים וארוחות של עד כ 70 איש.

עיסקית צהריים מוגשת בימים שני – חמישי בין השעות 12:00-17:00 –
15% הנחה על כל התפריט ו 1+1 על תפריט היינות והבירות.
בין המנות החדשות ניתן למצוא: סיגר דגים ממולא בתערובת השף לצד יוגורט עמבה ועריסה 75 ₪ ; צ'בורוכו מאפה גרוזיני ממולא בגבינות. מגיע לצד סלסת עגבניות 39 ₪ ; קרפצ'יו דג אינטיאס שמן זית, מלח, פלפל, נענע צ'ילי עירית ונקודות פטה 67 ₪ ; דג מוסר ים על פירה כמהין, ברוקולי ושמן ירוק 172 ₪ ; פילה דניס על מצע של קרם תפוחי אדמה, חמאה ועירית 136 ₪ ועוד..

צילום: ניר ששון

הולה הולה היא מסעדה חלבית כשרה, המשלבת בין חוויה יוקרתית לאווירה שמחה ותוססת בניצוחו של השף שקד פחימה. המסעדה החבויה בתוך סמטאותיו של שוק הכרמל מציעה הרמוניה מושלמת של אוכל טוב ואווירת שוק כשהקונספט המרכזי העומד מאחורי סוד האירוח הוא שילוב מנצח בין מנות אלגנטיות נפלאות לאווירה ישראלית אותנטית, המעניקה חוויה קולינארית אקסקלוסיבית. למסעדה תפריט חלבי כשר הכולל מנות המשלבות דגים, גבינות משובחות ותפריט קוקטיילים עשיר ומיוחד.

השף שקד פחימה: "אני חי ונושם את השוק ושואף להפוך אותו למוקד משיכה עבור אנשים שרוצים ליהנות מבילוי תל אביבי אותנטי וייחודי גם בשעות הצהריים. יש ביקוש גדול לאוכל כשר באזור השוק במיוחד לאור העובדה שאוכל הרחוב אינו כשר, ולכן היה לי חשוב לפתח מנות כשרות ברמה קולינרית גבוהה תוך שמירה על קלילות אשר מתכתבת עם אופי השוק. כך שהיום אנחנו בגדר חלוצים שמציעים את האפשרות היחידה באזור ליהנות מחוויית אכילה יוקרתית וכשרה".

השף והבעלים, שקד פחימה, התחיל את דרכו כבר בגיל 17 בתחום האוכל ועבר בין המסעדות המובחרות ביותר, תוך חלום לפתוח בר מסעדה ייחודי כך נולדה בלב השוק מסעדת דואה המצליחה עם תפריט בשרי עשיר ומסעדה הולה הולה המציעה תפריט מגוון המורכב ממנות ים תיכוניות המשלבות דגים וגבינות ברמה קולינארית גבוהה קלילות עם טוויסט ייחודי. המטבח מתבסס על חומרי גלם איכותיים, מוקפדים ודגים היישר מהים אל הצלחת.

OLA OLA
רחוב יחיא קפח 3, ת"א
טלפון : 050-9322445
אתר: https://ola-ola.co.il/
פייסבוק ואינסטגרם: OLA OLA
-כשר-

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

טיפול בהפרעת מצב רוח קלינית

טיפול בדיכאון מתבצע על ידי גורם מוסמך כגון פסיכיאטר. פעמים רבות מומלץ על טיפול משולב: טיפול תרופתי ופסיכותרפיה (למשל טיפול קוגניטיבי-התנהגותי). מטרת הטיפול בדיכאון היא

קרא עוד »

חנות וילונות

וילונות ממלאים תפקיד חיוני במראה ובתחושה של החלל. הם מוסיפים סגנון ואלגנטיות לחלל תוך שהם מספקים יתרונות נוספים, כמו: פרטיות ושליטה בכמות האור הנכנסת. בין

קרא עוד »
דילוג לתוכן