עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

כל סטודיו צריך סדר וארגון

צוות האתר

צילום הוא תחום שנע בין כמה תחומים, כמו אמנות, טכנולוגיה, מדע ודורש הרבה יצירתיות ושאר רוח. כל מי שלמד צילום בצורה מסודרת יודע כמה חשוב לעבוד מסודר כדי לא לפגוע בציוד וכדי לקבל תוצאות מקצועיות טובות, וזה נכון על אחת כמה וכמה כאשר עובדים למען לקוחות שמצפים לטוב ביותר. אם אתם אמני צילום מעולים אבל אתם לא רואים את ההצלחה הכספית והעסקית שחשבתם שמגיעה לכם, אולי משהו בהתנהלות העסקית שלכם לא נכון. מכיוון שכסף הוא חומרי ולא רוחני, צריך לדעת להתארגן גם מבחינת תכנית עבודה מסודרת שלפיה יודעים אם אתם מבזבזים יותר מדי משאבים בכיוון לא רווחי ואיפה אתם יכולים להרוויח יותר אם תתארגנו נכון. בניית גאנט היא צעד בכיוון הנכון ואם אין לכם מושג איך לבנות לוח כזה של משימות שינתב אתכם טוב יותר, אתם יכולים לעשות זאת עם  mixacademyשל תניא יוסף, צלמת ותיקה ומצליחה שמייעצת עסקית גם לצלמים שרוצים להצליח בתחום זה ולהגיע לכמה שיותר לקוחות.

אמנות ועסקים

אמנות יכולה להיות רווחית מאוד כשבונים עליה עסק אבל עסק צריך להתנהל לפי עקרונות עסקיים נוקשים שאי אפשר לוותר עליהם. כך, תוכלו להבין יותר כיצד לתכנן את הפיננסים והאסטרטגיה שלכם לשנים הקרובות על ידי בניית תוכנית עסקית שמפרטת לכם בדיוק כמה כסף צריך להרוויח, כמה תצטרכו להשקיע, היכן תצטרכו לחסוך והיכן תוכלו לעבוד נכון יותר כדי להגיע לכל היעדים שתכננתם להגיע אליהם בכל תאריך יעד מתוכנן. בליווי וייעוץ עסקי אישי תקבלו גם מנטורינג שיעבוד אתכם על נקודות החולשה שלכם בניהול העסק ובגישה הנכונה והחיובית שאתם צריכים לאמץ כדי להצליח בכך. זה אפשרי ואין סיבה להישאר מאחור רק כי אתם טובים יותר בצילום ולא בהנהלת חשבונות.

איך לשווק את עצמכם נכון

אם הצילומים שלכם נהדרים אבל לא מגיעים לקהלים הנכונים זאת טעות שיווקית שתוכלו לתקן כשאתם פונים לקבל ייעוץ מקצועי. באמצעות תניא יוסף תעבדו על בניית תוכנית שיווקית לעסק שבה תחליטו היכן לשווק את עצמכם ותבחנו את הנתונים כל הזמן כדי להבטיח שאתם משקיעים את המאמץ באפיקים הדיגיטליים הנכונים. עם  mixacademyתלמדו לבנות תיק עבודות אפקטיבי שיכול לקחת אתכם רחוק, להבין מהו עסק עצמאי שאתם מנהלים, לתמחר נכון ולבנות מוצרים ושירותים שאתם יכולים להרוויח מהם הכי הרבה כי הם הכי מבוקשים כיום. זה בדיוק מה שיכול להפוך את העסק שלכם להצלחה גדולה בתחום הצילום למשך שנים רבות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מוצרים ללא גלוטן

הרבה אנשים נמנעים מאכילת גלוטן, בין אם הם מחויבים לכך בשל סיבות בריאותיות ובין אם הם בוחרים בזה מסיבות אישיות כאלה ואחרות. אם עד לפני

קרא עוד »

לבשל בצורה בריאה יותר

אחת הדרכים הנהדרות והמומלצות ביותר לבשל באופן בריא יותר וכן גם איכותי יותר זה באמצעות קולט אדים אשר דרכו תוכלו ליהנות מבישולים נהדרים ומושלמים אשר

קרא עוד »
דילוג לתוכן