עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

לטייל עם החיה שלנו באופן נוח

צוות האתר
צעצועים ומוצרים לכלב

אחד הדברים החשובים ביותר ברגע שיש לכם כלב זה ללא ספק רצועה לכלב אשר דרכה אתם למעשה מטיילים עם הכלב בצורה נוחה ואיכותית. כמו כן על מנת לרכוש את הרצועה המתאימה ביותר עבור הכלב שלכם ישנם מספר דגשים שיש להבין והם:

  • איכות – חשוב שאיכות הרצועה תהיה טובה, וכן שתהיה עשויה מחומרים טובים אשר יחזיקו לנו לשימוש ארוך טווח ברצועה.
  • גיל הכלב – גם גיל הכלב חשוב כאן, שכן כלבים שהם גורים נוטים הרבה פעמים לנשוך את הרצועה ולקרוע אותה, כך שיש הרבה פעמים צורך ברצועה חזקה יותר ועמידה יותר וכזאת אשר לא ניתנת לקריעה.
  • אורך הרצועה – גם אורך הרצועה הינו חשוב, שכן זה לפי הנוחיות שלכם, שכן ישנם רצועות ארוכות אשר ניתנות לשליטה, וישנם רצועות אשר הינם בגודל אחיד ולא ניתנות לשינוי.

על מנת לרכוש את הרצועה המתאימה ביותר עבור הכלב שלכם תוכלו לפנות אלינו לקניון עולם החי אשר הוקמה על ידי שמעון זיגדון לפני יותר מ34 שנים. החנות שלנו הינה מתמחה בכל הקשור לתחום החיות, בין אם זה צעצועים, מזון לחיות- כלבים, חתולים, דגים, זוחלים, מכרסמים, ציפורים ועוד. וכן אנו מספקים עבור לקוחותינו את השירות הטוב ביותר שיש תוך כך שאנו מספקים גם משלוחים וגם ידע רב בתחום החיות.

צעצוע נחמד וכיפי לחיה

אחד הצעצועים החשובים ביותר עבור הכלב שלנו זה ללא ספק עצם לכלב אשר הינה צעצוע חשוב וזאת מפני שדבר ראשון היא שומרת על הגיינית הפה של הכלב, ובדבר השני היא מאפשר לו לחדד את השיניים שלו בצורה טובה ונכונה עבורו, וכן תורמת להתפתחות השיניים של הכלב. על מנת לרכוש את העצם הנכונה עבור גיל הכלב שלכם וכן גם עבור הסוג שלו יש לפנות לחנות חיות אשר מתמחה בכך ואשר יודעת להתאים עבור הכלב שלכם את העצם הנכונה בשבילו.

משחקים נהדרים

על מנת שהכלב שלנו יתפתח בצורה נכונה אנו נצטרך לרכוש עבורו צעצועים לכלבים קטנים אשר דרכם יוכל הכלב לחזק את השיניים שלו, או סתם להשתעשע עם צעצועים נחמדים אשר ינעימו את זמנו, לשם כך תוכלו לפנות אלינו לקניון עולם החי וליהנות ממגוון רחב ועשיר של מוצרים לחיות אשר הינם מדהימים ואיכותיים. כמו כן אנו גם מספקים שירותי משלוחים מצוינים ונשמח להעניק לכם שירות. לפרטים נוספים והזמנות חייגו אלינו במספר: 050-5804596 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

משחק מושלם לתינוקות

דרך נהדרת להעניק לילד שלכם גם משחק נהדר אשר יפתח אותו וישעשע אותו וגם מתחם משחקים מושלם עבור הילד שלכם זה באמצעות כך שתרכשו בריכת

קרא עוד »

נוטריון תרגום לאנגלית

אחד מתפקידיו של נוטריון הינו תרגום מסמכים משפות זרות לשפה העברית והפוך. כלומר, בעת נוטריון מתרגם את המסמך המבוקש הוא למעשה מאמת כי המסמך הנמצא

קרא עוד »
דילוג לתוכן