עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

לפני שאתם פונים להשתלת שיער, כדאי לכם לשמוע על האלטרנטיבות

צוות האתר

תהליך של השתלת שיער הוא תהליך מורכב. אמנם, אנחנו מודים על כך שאנחנו חיים בעידן בו אנחנו יכולים להעניק טיפול מקצועי לכל אדם באשר הוא. אבל, אנחנו צריכים לקחת בחשבון את העובדה כי מדובר על תהליך מורכב, פולשני וכזה הדורש מאיתנו להקפיד על מקצועיות נטולת פשרות. יש דרך להגביר את קצב צמיחת השיער ולערוך טיפולים משמעותיים עבור שיקום השיער, בלי להידרש לפנות לצעדים דרמטיים. אנחנו כמובן מדברים על טיפול PRP. במאמר הבא נספר לכם בהרחבה על הטיפול, נסביר למי הוא מתאים וכמובן, נגיד לכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות עכשיו.

אז איך צומחת שיערה ?

אנחנו לא מתכוונים להפנות אתכם למחקרים מורכבים בביולוגיה ואנטומיה, אנחנו כן נגיד בקצרה כי השיער בגופו של האדם, בראש ובראשונה, נועד עקב תהליך האבולוציה. בימים בהם האדם התהלך ימים רבים בשמש, הוא היה צריך שיהיה משהו אשר יגן עליו מהקרניים החמות והמסוכנות של השמש הקופחת. הסברה של מרבית החוקרים היא כי שיער הראש התפתח כתוצאה מהעובדה הזו. לאורך השנים, שיער בריא הוגדר בתור מודל יופי ואלו המאבדים אותו יכולים לאבד אותו בגלל כל מיני סיבות. החל ממתח נפשי ועד גנטיקה, תזונה לקויה או חלילה, מחלות.

השיערה צומחת מתוך זקיק השיערה הממוקם על הקרקפת. כדי שהשיער יצמח בקצב גבוה ועל מנת שהשיערה תהיה בריאה דיה, אנחנו צריכים שהרקמות על הקרקפת, יספקו מספיק דם בעבור המשימה הזו. במידה והרקמות לא עושות את העבודה שלהן כמו שצריך, אנחנו נכנסים לתמונה עם טיפול IPRF. המטרה בטיפול היא לקחת דם מגופו של המטופל, אל דאגה, הדבר דומה לבדיקת דם פשוטה. את הדם אנחנו מזקקים בתוך מכשירים מיוחדים ומשאירים את החומרים אשר מיטיבים עם צמיחת השיער. בהליך פשוט, אנחנו מזריקים מחדש את הדם אל תוך הקרקפת וכעת, אנחנו ממתינים לצמיחה מחודשת של השיער.

אם אתם צריכים עזרה, נשמח לסייע

אל תשכחו, על מנת שנוכל להבטיח את הצלחת התהליך, אנחנו חייבים להתאים את סדרת הטיפולים המתאימה למטופל. אצלנו, בקליניקת DNG, תמצאו קבוצה מצויינת של אנשי מקצוע, אשר יהיו שם עבורכם לאורך כל הדרך.

בדרך כלל, ההמלצה תהיה על סדרה של טיפולים וחשוב לציין כי רק ההתמדה תאפשר לנו להגיע לתוצאות מצויינות. לפרטים נוספים ולמידע, אנחנו זמינים לכם עכשיו, בטלפון ודרך אתר האינטרנט.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מוצרים ללא גלוטן

הרבה אנשים נמנעים מאכילת גלוטן, בין אם הם מחויבים לכך בשל סיבות בריאותיות ובין אם הם בוחרים בזה מסיבות אישיות כאלה ואחרות. אם עד לפני

קרא עוד »
דילוג לתוכן