עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

לקבל מעטפת תומכת לאורך כל תקופת ההיריון והלידה

צוות האתר

מצד אחד, חודשי ההיריון הם פרק זמן משמעותי ויוצא דופן. אין תחליף לחוויה של יצור חדש, עובר וילד, מתפתח אצלך בבטן. להרגיש את פעימות הלב, את הרגליים שלו נעות ואת הגוף שמתחיל להתפתח אצלך, בתוך הגוף שלך, הוא משהו שאי אפשר להשוות אותו לשום דבר אחר. אבל, באותה הנשימה, הרי שאנחנו מדברות על חודשים שיכולים להיות מאתגרים מאוד. לא רק שהגוף משתנה, ההורמונים משתוללים ואת כמו נאלצת להכיר את עצמך מחדש, אלא, את עוברת לידה, קלה יותר או פחות זה לא ממש משנה, לידה היא לעולם חוויה מורכבת ולא פשוטה, לאחר מכן, את לפתע, אחראית לתינוק שחייו תלויים בך לחלוטין. את לא צריכה לעבור את כל האתגרים הללו לבד. אנחנו, 'בית ליולדות', נהיה שם עבורך. זה מתחיל עם בדיקות מעקב הריון ומסתיים בהדרכה להנקה נכונה. אנחנו כאן, כדי לתת לך את המעטפת המושלמת, בתור אמא טרייה.

חשוב לנו להקשיב לצרכים שלך

השירות שלנו נולד כתוצאה מפניות של אינספור נשים, מכל רחבי הארץ. לאורך השנים, למדנו להכיר עוד ועוד נשים, עוד ועוד תהליכים של היריון ולידה ולדייק את השירות שלנו, כך שנצליח לתת את המענה המקצועי והאישי, המתאים ביותר עבור כל אחת. אגב, את זו שיכולה לקבוע את מידת המעורבות שלנו. יש מי שיכולה להיעזר בשירות של אחות פרטית לאחר לידה וזה עבורה כמו חבל הצלה, יש מי שרק צריכה הדרכת הנקה פשוטה או ליווי מקצועי במהלך ההיריון. את כאמור, זו שתחליטי, מה בדיוק מתאים עבורה.

בואו נחזיר את הכוח אלינו, הנשים

בעבר, רופאי הנשים היו בעיקר גברים, אבל היום, לשמחתנו, הנשים חזרו לתפוס את המקום הראוי להן בליווי לאורך היריון ולידה. בסופו של דבר, רק נשים שהיו שם לפנייך, יכולות להבין אותך, את הצרכים שלך ולהכיר מקרוב את החוויה אותה את עוברת. גוף האדם הוא מדהים וגוף האישה, זו שמביאה חיים, הוא הפלא השמיני של הבריאה. אבל, למרות העובדה כי בהחלט אנחנו מדברות על תופעה שהיא לא פחות ממופלאה באמת, הרי שכל אחת צריכה בשלב זה או אחר, כתף תומכת ואוזן קשבת.

אצלנו תמצאי יועצת הנקה פרטית, אחות מלווה לאורך תקופת ההיריון, שירותי הכנה ללידה ועוד. אנחנו נשמח לשמוע ממך, להכין לך את חבילת השירות הטובה ביותר עבורך ולהיות שם, שעה שאת עושה את הדבר המדהים ביותר בעולם, הופכת לאמא. ממתינות לך עכשיו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מוצרים הכרחיים לעגלה

אחד המוצרים הכי חשובים לעגלה אלו הם כמובן הגלגלים אשר גלגלים לעגלות מחיר משתנה בהתאם לסוג הגלגל וכמובן בהתאם לכמות הגלגלים. כמו כן המחיר של

קרא עוד »

בטיחות מעל הכול

נושא הבטיחות בבניינים עלה למודעות בעשורים האחרונים, בין אם מדובר ביישום תמ"א 38 בבניינים ישנים, בניית בניינים חדשים עם מרחבים מוגנים או התקנת מערכות גילוי

קרא עוד »

ציפוי רצפה

ציפוי אפוקסי הוא דרך מצוינת לחזק את הריצוף שלכם ולהעניק לחלל שלכם מראה חדש, בין אם אתם מחליפים ריצוף ישן או מעוניינים לעשות איטום בטון.

קרא עוד »
דילוג לתוכן