עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מחברות בעיצוב אישי

צוות האתר

איך לבחור מחברות בעיצוב אישי עבור עצמך או כמתנה? אחרי הכל, יש כל כך הרבה דגמים- גדולים, קטנים, עם ספירלה, בלי ספירלה…?

המומחים של דפוס מרקשטיין יתנו לכם רעיונות מקוריים ויעזרו לכם לעצב את המחברת המושלמת. דפוס מרקשטיין נמצא בשוק ישראלי מעל שבעים שנה ומספק שירותי דפוס איכותיים ביותר.

למי דרושה מחברת בעיצוב אישי?

כל האנשים, ללא הבדל עיסוק או מקצוע, נדרשים לשמור רישומים עסקיים או אישיים לאורך כל היום. כך שמחשבות, רעיונות, פרטי אנשי קשר ומידע חשוב יהיו תמיד בהישג יד. מחברת בעיצוב אישי עשויה מחומרים איכותיים עם עיצוב ייחודי והיא יכולה לעזור בכך.

הזמנה אישית של מחברות: בחירת עיצוב

מחברת בעיצוב אישי היא רכישה משתלמת שלא רק תהפוך לעוזר אמין לעבודה או לתחביב, אלא גם למקור הנאה מהעיצוב הנבחר בכל שימוש במחברת.

ניתן להזמין מחברת מעוצבת בכריכה רכה או קשה – כריכה ייחודית ואישית, בעלת דפי משבצות, שורות או עם גיליונות נייר חלקים. יחד עם מעצב החברה, תוכלו לבחור עיטור לכריכה, תוך התחשבות בתכונות האופי הייחודיות ובעיסוקו של הבעלים העתידיים.

עיצובים לדוגמא:

הדפס פרחוני – פרחים הם תמיד באופנה. כלל זה חל לא רק על עיצוב אופנה ואביזרי ביגוד, נעליים או טקסטיל לבית, אלא גם על אביזרים שימושיים בודדים. מחברת שנעשתה בעיצוב זה תתאים, למשל, לנשים האוהבות חופש יצירתיות ומחפשות השראה תמידית.

הפשטה – הפשטה בציור הופיעה כטרנד שנועד לתאר את העולם לא כפי שהוא באמת. זהו שילוב של צורות אמורפיות שונות וכן צורות גיאומטריות. קישוטים מסוג זה נבחרים לעתים קרובות על ידי אנשים עם חשיבה מתמטית שרואים הזדמנויות חדשות במצבים לא סטנדרטיים.

אלמנטים של טבע – מפלים, יערות, חוף ים או הרים. על כריכת מחברות מעוצבות ניתן לתאר כל תופעת טבע שתרגיע את בעליה במהלך פגישות ממושכות.

טכנולוגיה והיי טק – לכל אדם יש חלומות ותוכניות שתמיד צריך לזכור. לדוגמה, חללית ממריאה המודפסת על אביזר שנמצא בהישג יד כל היום, תזכיר לכם מטרות ותניע אתכם לפעולה.

להזמנת מחברות בעיצוב אישי צרו קשר עם דפוס מרקשטיין בטלפון 04-8410493.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

השכרת כספת

השכרת כספת

זקוקים לכספת באופן זמני? השכרת כספת נותנת מענה לאותם מקרים בהם אנו זקוקים לכספת למשך מספר חודשים ואין כדאיות לרכישת כספת. השכרה של כספת מאפשרת

קרא עוד »
דילוג לתוכן