עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מתי כדאי לקבל ייעוץ משפטי לגבי העבודה

צוות האתר

האם מותר לבוס לפטר אותי בגלל שנכנסתי להריון?

לכל עובד ועובדת ישנן זכויות במקום העבודה, שמפורטות בדיני העבודה הישראליים. זכויות עובדת בהריון הן כמובן כלולות בתוך סל הזכויות הללו וכוללות איסור על פיטורים עקב הריון של עובדת, מתן חופשת לידה לפי החוק, החובה להחזיר את אותה עובדת לאותה המשרה שממנה יצאה ועוד זכויות סוציאליות נוספות. זכויות אלו נועדו לוודא כי נשים לא מופלות בשוק העבודה בגלל כניסה להריון. מה עוד כלול בתוך התחום המשפטי של דיני העבודה בחוק הישראלי?

מה כוללים דיני העבודה ובמה יכול לעזור לי עורך דין שמתמחה בהם

תפקידו של המשפט להסדיר תחומים שונים בחיינו. דוגמא לכך הם דיני העבודה שעוסקים במערכת החובות והזכויות של עובדים ומעבידים בדין הישראלי. דיני העבודה נועדו על מנת להסדיר את היחסים בין העובד למעביד, אך חשוב לדעת שלא כל האנשים המועסקים, מוגדרים כ"עובדים". ישנם גם קבלנים ועצמאיים שאינם נחשבים כ"עובדים". חשיבותה של השאלה "מיהו עובד" נובעת מכך שאותו "עובד" הולך להנות מכל הזכויות וההגנות הניתנות במסגרת החוק. חוסר הכרה במבצע עבודה כלשהי כ"עובד", תשלול מאותו "עובד" זכויות והגנות שכאלו. במסגרת דיני העבודה, רשאי רק מי שמוגדר כ"עובד" להתדיין בבית הדין לעבודה, זאת כנראה באמצעות עורך דין בענייני עבודה שנשכור את שירותיו כדי לשמור על האינטרסים שלנו.

מה אפשר לעשות אחרי שפיטרו אותי מהעבודה

בדיני העבודה בישראל, כמו במדינות רבות בעולם, יש בחוק הגנות על העובדים מפני פיטורים. אך גם אם פוטרנו, כמובן שיש למפוטר גם זכויות. למשל, לפני החלטה סופית על פיטורים מחויב המעסיק לזמן את אותו העובד לשימוע כדי לתת לו אפשרות להגן על עצמו. אם חוויתם מקרים של פיטורים מהעבודה ואתם צריכים סיוע משפטי, עורך דין פיצויי פיטורין יוכל לסייע לכם לתבוע את זכויותיכם. אם פוטרתם ייתכן ותהיו זכאים לפיצויים מאותו מעביד. זאת בשל כך שנפגעה היכולת שלכם להשתכר. בנוסף, יתכן שתקבלו פיצויים נוספים בגין עוגמת נפש, אובדן כושר השתכרות עתידי, פגיעה במוניטין וכו'. משרד עורכי דין רן סיון הוקם ע"י עו"ד רן סיון, בעל 3 תארים אקדמיים במשפטים ובמנהל עסקים, ובעל ניסיון רב שנים בעולם העסקי מסחרי. עו"ד רן סיון הנו חבר הוועדה לדיני עבודה בלשכת עורכי הדין במחוז הצפון. למשרד 2 סניפים בעפולה ובבית השיטה, וישמח לסייע לכם בכל הנוגע לדיני העבודה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הוצאת היתר בניה

כמו בכל מדינה מערבית, מדינת ישראל מפקחת על בניה של מרפסות כדי להבטיח את שלום הדיירים בנכס ואת שלומם של העוברים ושבים. הוצאת היתר בניה

קרא עוד »

שישי נשי במגדלה

במלון מגדלה על שפת הכנרת נשלמות ההכנות לקראת קונצרט הבכורה של סדרת הקונצרטים השנתית, שיפתח בחגיגה מוסיקלית נשית לרגל יום האישה הבינלאומי. הרכב 'עלמה' קול

קרא עוד »
דילוג לתוכן