עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

נוטריון תרגום לאנגלית

צוות האתר

אחד מתפקידיו של נוטריון הינו תרגום מסמכים משפות זרות לשפה העברית והפוך. כלומר, בעת נוטריון מתרגם את המסמך המבוקש הוא למעשה מאמת כי המסמך הנמצא בידיו הינו מקורי. ומדוע דווקא תרגום מסמך נעשה על ידי נוטריון ולא על ידי כל אדם היכול לתרגם מסמך משפה זרה לשפה העברית ולהיפך? משום שעם נוטריון מקבלים את חותמתו של הנוטריון כי אכן המסמך המדובר הינו אמת. אם מצוי אצלכם מסמך אותו אתם מבקשים לתרגם לאנגלית בכדי להעניק למסמך זה הכרה בחוץ לארץ וכן בכדי לאמת את מקור המסמך המצוי בידכם, עורך הדין ונוטריון דוד דרוטמן הינו מומחה בין לאומי בתחום דיני חוזים וכן בתחום עריכת דין עסקית, ישמח לסייע לכם.

מה הצורך של נוטריון תרגום לאנגלית?

לאילו מטרות נצרכים אנשים לתרגם דווקא אצל נוטריון מסמך מעברית או כל שפה אחרת לשפת האנגלית?  אם כן, ברוב המקרים התשובה טמונה במה שקרוי רילוקישן שזהו מעבר שאנשים מחליטים לעשות בחייהם ממדינה אחת לאחרת בעקבות לימודים או עבודה או כל סיבה אחרת. משום כך יש צורך להציג בפני הרשויות בארץ החדשה את המסמכים הרלוונטיים המעידים עליכם. כגון תעודת לידה, תעודת סיום לימודי בית ספר ועוד. משום כך יש צורך לאמת כי כל המסמכים המצויים בידכם הינם אמתיים, זאת נעשה באמצעות נוטריון תרגום לאנגלית, שהינה ברוב המקומות מוכרת כשפה בינלאומית. מהם היתרונות הטמונים בתרגום מסמכים בידי נוטריון? הינה כמה מהם:

  • מדוע אנשים כל כך טורחים ללכת אל נוטריון בכדי שיתרגם את המסמכים המצויים בידיו של אדם מהשפה העברית אל שפת האנגלית? זאת מפני שעם נוטריון תרגום לאנגלית וכן לכל שפה לועזית אחרת, ישנה אמנה של שרותי נוטריון בכל רחבי הגלובוס, כך ששרות זה של נוטריון הינה מוכרת ומקובלת בכל העולם, מה שמעניק תוקף לכל מוסמך עליו מוטבעת חתימתו של הנוטריון
  • כאמור, שרותי נוטריון מקובלים וידועים בכל רחבי העולם, ועל כן מסמך חתום בידי נוטריון מהווה אישור על אמיתות המסמך הקיים, יחד עם זאת בשנת- 1961 נוסדה אמנת אופסטיל שמטרתה המאשר בין השאר את חתימתו של הנוטריון ובכך מהווה משנה תוקף לאמיתות המסמך הקיים
  • אם נדבר לרגע כמה עולה שירות זה של נוטריון תרגום לאנגלית הינו נקבע לגבי השנה האמורה. אם נסתכל לרגע לשנת 2021 אז היה מחיר תרגום מסמך עד 100 מילים בעלות של קצת מעל 200 שקלים והמחיר עולה ומטפס בכל קבצוה של 100 מילים נוספות. כאשר אתם פונים בבקשת תרגום אל נוטריון בדקו את המחיר המומלץ לשנה הנוכחית, כך תדעו אם השרות עומד בתנאים או לא

סיכום דבר

ניתן לומר כביכול שכל אדם יכול לתרגם מסמך מעברית לשפה האנגלית, אז מדוע דווקא ללכת ולשלם לנוטריון עבור שרות תרגום מסמכים כגון תעודות לידה ותעודות נוספות המעידות על מי הוא האדם אך יותר מכך עם תרגום בעזרת נוטריון וחתימתו של הנוטריון המסמך מקבל תוקף והכרה גם מעבר לים בעת מתורגם המסמך לאנגלית , זאת כאשר אדם מעוניין לעבור אל מדינה אחרת לשם לימודיו או לשם עבודה ועוד. מוזמנים ליצור קשר באתר משרדו של עורך הדין ונוטריון דרוטמן מומחה בין לאומי לדיני חוזים וכן בעריכת דין עסקית.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מיזוג אוויר בירושלים

יש הרבה דברים שבלעדיהם לא נוכל לדמיין את חיינו, ואחד מהם, זו מערכת מיזוג האוויר. אנחנו רגילים ליהנות ממיזוג אוויר בכל מקום שבו אנחנו נמצאים.

קרא עוד »

לשדרג את החברה שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק זה למעשה קיומן של תשתיות תקשורת לעסקים ברמה גבוהה אשר ייקחו את החברה שלכם כמה רמות קדימה וישדרגו אותה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן