עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

סדים לרגליים, מדרסים, אירוע מוחי חולף

צוות האתר

מי זקוק לתמיכה של סד לרגליים?

סדים לכף הרגל נועדו לספק תמיכה וקיבוע כדי לרפא או לשחזר את מנח כף הרגל. סדים לרגליים מגיעים במגוון תצורות, כולל חלקם ארוכים, חלקם קצרים, חלקם בעלי צירים המאפשרים תנועה, חלקם ישרים וללא צירים לקיבוע ואחרים. הסד יותאם תחת השגחתו והמלצותיו של אורטופד ובהתאם למצב הרפואי של המטופל.

אלו סיבות מאלצות אותנו להשתמש בסד לרגל?

מכיוון שסד לרגל יכול להתאים למגוון מצבים רפואיים, ממש כמו מדרסים המתאימים לטיפול במגוון בעיות בכף הרגל, הוא מופיע גם במגוון צורות. סד כף רגל מנוצל במקרה של קטינים שעברו ניתוח להארכת גיד אכילס. ילדים שנולדו עם גיד אכילס קצר, המעכב את תנועתם, עוברים ניתוח זה. הסד מסייע בתיקון תנוחת הרגל לאחר הניתוח ומניעת תנועה לא נכונה. "קלאב פוט" הוא מצב רפואי נוסף שעבורו משתמשים עם סד. זהו בעצם עיוות מולד המאופיין בעקמומיות בקרסול וכף הרגל. לפעמים שני הגפיים מושפעים, ולפעמים רק אחד. סד כף הרגל מסייע בתיקון עיוות כף הרגל.

לאחר אירוע מוחי, מבוגרים רבים מפתחים בעיות הליכה. למשל תופעת נפילת כף הרגל הנגרמת מתפקוד לא תקין של השרירים, חולשה שגורמת לכף הרגל להחליק כלפי מטה, או ספסטיות בשרירים, המאמצת את כף הרגל כלפי מטה. במקרים של נפילת כף הרגל הנגרמת על ידי שיתוק לדוגמא, נוצרת הפרעה בהליכה. טווח התנועה של כף הרגל מעוות ומוגבל, מה שגורם להליכה לא בריאה או לא בטוחה ועלול להוביל לעיוותים נוספים בגפה וכן למעד ונפילה. תופעה זו פוגעת באיכות חייהם של נפגעי שבץ ומונעת מהם ללכת בדרך רגילה. סד רגל מחזיר את הגפה למקומה המקורי ומלמד את המטופל כיצד ללכת שוב כרגיל.

מהם היתרונות בשימוש בסד לרגליים?

אם כן, לסד יש יתרונות רבים. ראשית, ניתן להתאים את הסד בצורה מדויקת למצב המטופל ולמצבו הרפואי. שנית, הסד יכול לסייע למטופלים להחזיר את איכות התנועה המקורית שלהם או להגיע לאיכות תנועה הרבה יותר גבוהה מאשר לפני החיזוק. גם תותבות שונות מעוצבות בצורה שונה. כאשר מתמודדים עם הצורך להשתמש בסד, חוסר ביטחון יכול להתפתח לעתים קרובות. הודות לעיצוב המעודן והיעיל של המוצר, ניתן ללבוש אותו בתחושת ביטחון גדולה יותר, מה שיכול להיות קריטי ביותר עבור מטופלים העוברים שיקום ארוך לאחר אירוע מוחי חולף. את הסד ניתן למצוא גם בעיצובים ייחודיים, עליזים ותוססים לילדים. מעבר לכך, הפלטה מתאימה למגוון סוגי נעליים. לבחירת סד מותאם אישית שיעזור לכם לעבור את כל קשיי ההליכה בקלות, בדקו בקטלוג המוצרים האורטופדיים של חברת סטרייד אורטופדיה בע"מ.

 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

פחד וקושי עם מספרים

אחת מן הבעיות הנפוצות והידועות ביותר של ילדים וכן גם של מתבגרים זה דיסקלקוליה אשר מצב זה מתאר חוסר ארגון מתמטי, חוסר הבנה מתמטית, קריאה

קרא עוד »

בחירת דלת מושלמת

על מנת לבצע התקנת דלתות פנים ברמה גבוהה ואיכותית יש לפנות לחברה אשר מתמחה בכך ואשר יודעת לעשות כן ברמה הכי גבוהה שיש וללא פשרות.

קרא עוד »

עצים לבניה

העץ הוא חומר גלם מוכר ומבוקש מאד במגוון ענפי הבנייה והשיפוצים. יש מי שבוחר בבניה קלה ללא בטון או מלט מתוך שיקולים סביבתיים ויש מי

קרא עוד »
אלי אנושי מהירות מופרזת

אלי אנושי מהירות מופרזת

אלי אנושי מהירות מופרזת הכתובת שלכם לעבירות מהירות מופרזת. אלי אנושי מהירות מופרזת הוא הכתובת הנכונה אליה יש לפנות כאשר מואשמים בעבירת תנועה של מהירות

קרא עוד »
דילוג לתוכן