עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

פיינטבול: כך תחגגו יום הולדת מיוחד ופעיל

צוות האתר

משחק פיינטבול הוא תרופה מצוינת לחוסר פעילות גופנית ומתח שמקלקלים את בריאותם של הילדים של היום. עד 90% מהזמן שהילדים מבלים בלי תנועה: הם יושבים ליד שולחנות בית הספר, עושים שיעורי בית, משחקים במחשבים, בוהים בטלוויזיות, טאבלטים וסמארטפונים. קשה להם יותר ויותר לקום מהספה כדי לבעוט בכדור בחצר, לקפוץ, לרוץ וכו'. כמה שיעורי חינוך גופני בשבוע, טיולים קצרים ועבודות בית קלות הם בעליל לא מספקים פעילות גופנית לגוף שגדל. פיינטבול באר שבע לילדים יפצה על חוסר הפעילות הגופנית, ולא יהיה צורך להכריח את הילד להיכנס למשחק. להיפך – ילדכם יקפוץ משמחה כשהוא יגלה איזו הרפתקה מצפה לו.

יתרונות ובטיחות של פיינטבול

פיינטבול הוא ספורט קבוצתי פעיל. זה מפתח לא רק מיומנות, סיבולת לב ראיה ומהירות תגובה, אלא גם כישורי תקשורת, אינטליגנציה, כוח רצון, מגביר את ההערכה העצמית. בעיקרון, המשחקים עובררים בחוץ, מה שמגדיל עוד יותר את התועלת לגוף. חלק מההורים תופסים פיינטבול כ"משחק מלחמה", ירי אגרסיבי. זה רחוק מלהיות המצב, כי במשחק פיינטבול לילדים המשימה היא לא לגרום כאב ליריבים. אווירה עליזה וידידותית של תחרות ספורט תמיד שוררת במהלך המשחק.

הפסיכולוגיה אומרת כי הגורמים לתוקפנות של ילדים נעוצים בתחום היעדר רגשות חיוביים מתקשורת עם הורים וחברים, כמו גם הלחץ המצטבר שנגרם מלימודים. משחק הפיינטבול עוזר לילדים להתיידד, לצבור סמכות, להיטען מחדש ברגשות חיוביים. על ידי השתתפות במשחק, ההורים יכולים ליצור קשר רגשי עם ילדם.

איך לחשוף את לילדכם למשחק הפיינטבול

הדרך הטובה ביותר לחשוף את הילד למשחק פיינטבול היא לערוך מסיבת יום הולדת לילדים. במקרה זה, אתם יכולים לתפוס שתי ציפורים במכה אחת: לרתק את הילד בפעילות בריאה ולהכין מתנה מקורית. על ידי פנייה לפיינטבול גרילה, ההורים לא צריכים להקדיש זמן לארגון מסיבה, כי הצוות המקצועי של פיינטבול גרילה יעזרו לכם לארגן את כל השטח, יביאו את כל הציוד הדרוש וידאגו לליווי, הדרכה ושמירה על ככלי בטיחות. לכם נשאר רק להגיע למקום ולהנות מהחוויה. פיינטבול הוא משחק חברתי אשר מתבסס על עבודות צוות. בעזרת משחק הפיינטבול ילדכם יכול לרכוש חברים חדשים, להתיידד אם אלו שהוא היה מרוחק יותר מהם, להכיר ולראות צדדים חדשים בחבריו. בנוסף פיינטבול גרילה ישמחו ללוות אתכם בימי הכנה לקראת גיוס, תוך הדמיית פעולות צבאיות, לתכנן עבורכם ימי גיבוש וימי צוות או להיות האטרקציה המועדפת עליכם בעת בילוי משפחתי. כל זה תוך התחייבות ושמירה על כל כללי הבטיחות המחמירים ביותר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

יום הולדת לגיל 9

בלי ששמתם לב איך זה קרה הבת שלכם הגיע לגיל 9? היא מתכננת את יום ההולדת שלה מזה כמה שבועות טובים? אם כך, ברור מדוע

קרא עוד »

מי יהיה המדביר שלי?

נתקלתם במזיקים בבית או בעסק שלכם? לא נעים בכלל לפגוש אותם, ובכל זאת זה קורה לכולנו. הצעד הראשון והחכם ביותר כמובן הוא לא לקחת מטאטא,

קרא עוד »

קרטונים קטנים

נכנסתם לעולם האריזה, שבו קופסת הקרטון משחקת תפקיד מככב. קרטונים קטנים, המצאה חסרת משמעות לכאורה עם השלכות מרחיקות לכת, נמצאות בכל מקום בתחום האריזה והשילוח.

קרא עוד »
דילוג לתוכן