עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

על הטיפול במחלות נפש

צוות האתר

לגלות מחלת נפש אצל בן משפחה, חבר טוב, בן זוג או בעצמנו, זה אף פעם לא קל. לא רק שיש להתמודד עם המחלה עצמה, אלא, לצערנו, עדיין אנחנו שומעים על סטיגמות ודעות קדומות של רבים בנוגע למחלות נפש. אנחנו, קבוצת 'רוח ים', יצרנו את 'סינטי', אשפוז פסיכיאטרי פרטי במטרה לתת למטופלים שלנו את התקווה מחדש. אנחנו מאמינים כי בזכות כלים מקצועיים מתחום הטיפול, יש לנו את הכוח לשנות את מציאות החיים של אינספור מטופלים בכל יום מחדש. אנחנו עובדים בתחום כבר שתים עשרה שנים ויכולים להעיד, ממקור ראשון, על אירועים יוצאי דופן ומרגשים באמת. אנחנו יכולים לספר על אומץ לב ועל הבחירה של מתמודדי נפש לקבל את החיים שלהם בחזרה. איך אנחנו ניגשים לטיפול? כעת נסביר הכל.

אנחנו צריכים להבין במה מדובר

יש טווח רחב של מחלות בנפש. אנחנו רוצים להפריד בין רגשות לא נעימים, כאלו הפוקדים כל אחד מאיתנו ובין אירועים של התמודדות עם מחלה בנפש. מה שאנחנו צריכים לזכור הוא שמחלה בנפש מוגדרת כמחלה, ברגע בו הרגשות הללו מכתיבים את ההתנהלות של המטופל ולמעשה מונעים ממנו לקיים שגרת חיים תקינה ובריאה. כדי שנוכל לתת את המענה הטיפולי הרלוונטי, חשוב לפנות לאבחון מסודר. לעיתים, נוכל לראות תסמינים של מחלה נפשית, לה היו סימנים מקדימים כבר בגילאים צעירים יותר, יש מקרים בהם דווקא אירוע מטלטל, שינה את מסלול חייו של המטופל. כמובן, טיפול בפוסט טראומה, לצורך העניין, יהיה שונה מהטיפול בתסמינים של הפרעת אישיות גבולית. כדי שנוכל להביא להחלמה אמיתית, אנחנו חייבים להבין עם מה אנחנו מתמודדים עכשיו.

לקבל את המענה המקצועי הטוב ביותר

כל אחד רוצה עבור אהוביו את הטוב ביותר. כל אחד רוצה להיות בטוח כי היקרים לו נמצאים במקום בטוח ומקבלים את המענה המקצועי לו הם זקוקים. בשביל זה בדיוק אנחנו כאן. התפקיד שלנו זה למצוא את הכלים לעזור לכם, בני המשפחה והחברים הקרובים, התפקיד שלנו זה לסייע למטופלים. אנחנו רוצים להזכיר כי העבודה שלנו, כאן, בקבוצת 'רוח ים', בבית 'סינטי', זה לתת מעטפת רחבה, בניסיון להעניק חלופת אשפוז פרטית כעת, כדי שנוכל להניע את התהליך הטיפולי. אבל, העבודה שלנו היא כמובן, גם להיות שם עבור המטופלים שלנו בעתיד. כלומר, להכין את הקרקע לשילוב של המטופלים בחזרה בקהילה.

אנחנו נשמח לענות לשאלות שלכם בטלפון ובאתר האינטרנט.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

לשדרג את החברה שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק זה למעשה קיומן של תשתיות תקשורת לעסקים ברמה גבוהה אשר ייקחו את החברה שלכם כמה רמות קדימה וישדרגו אותה.

קרא עוד »

מוצרים ללא גלוטן

הרבה אנשים נמנעים מאכילת גלוטן, בין אם הם מחויבים לכך בשל סיבות בריאותיות ובין אם הם בוחרים בזה מסיבות אישיות כאלה ואחרות. אם עד לפני

קרא עוד »
דילוג לתוכן