עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

שלוש סיבות טובות למתג את אריזות המוצרים

צוות האתר

סיפוק חוויית קנייה מיטבית ללקוח היא אחת הדרישות הראשונות אשר כל חברה לשיווק מוצרים מציבה בראש יעדיה. אחת מן הדרכים לספק ללקוחות חוויית קנייה מיטבית היא באמצעות שליחת המוצרים ללקוח באריזות ממותגות ואטרקטיביות. אמנם, אריזה ממותגת אינה עולה כאריזה רגילה אשר ניתן לקנות בהיקפים גדולים מכל בית אריזה, אך היא מאפשרת ליהנות מיתרונות נוספים אשר אינם קיימים במשלוח המוצרים באריזה סתמית וחסרת ייחוד. אחד היתרונות הבולטים בשימוש בסוגים שונים של קרטונים ממותגים, הוא כי סוג אריזה זה מאפשר לבעל העסק להגביר את המודעות של הלקוחות הפוטנציאליים למותג ואת יכולתם לזהות אותו מתוך מבחר של מותגים. באופן זה, ניתן בעקיפין לחסוך עלויות פרסום ישירות ופשוט לסמוך על שמו הטוב של המוצר ועל האריזה הממותגת והחדשנית, כי הם יעשו לבד את עבודת הפרסום.

שדרוג ערך המותג

כאשר בוחרים למתג מוצרי אריזה, בעצם משדרגים את ערכו של המוצר עבור הלקוח. כל לקוח ישמח לקבל את המוצר אשר הזמין, כאשר הוא מצוי באריזה ממותגת ויוקרתית המעלה את חוויית המתנה שבקנייה ויוצרת עניין בקרב הלקוחות. בעת שחברה הממתגת את מוצריה על גבי האריזות בוחרת לשלב צבעים ודוגמאות תוססים, היא למעשה מעניקה ללקוח חוויית קניה מהנה, וכך קיים סיכוי רב יותר כי הלקוח יפרסם את שביעות רצונו הרבה מן המוצרים ומן הדרך בה הם נארזו. לקוחות מרוצים הם הדרך הטובה ביותר להזניק את העסק, ושווים עולה בהרבה על זה של פרסום ממומן בדרכים שונות. כאשר לקוח מרוצה מפרסם למשל ביו טיוב כיצד הוא פותח את אריזת המוצרים שהזמין, נחשפים לחוויית הקנייה המיטבית גם לקוחות פוטנציאליים נוספים וכך, באמצעות השקעה קטנה בנראות של האריזה, מושג גם פרסום אורגני ויעיל המוסיף לשמה הטוב של החברה.

הגנה על המוצרים

שימוש באריזות ממותגות מאפשר להגן על המוצרים המצויים בהן, לא רק בשל השימוש בחומרים מגנים לבחירת השולח, כגון שימוש באריזות עשויות קרטון גלי עבה, אלא גם בשל היכולת לשדר לשליחים באמצעות המיתוג ,כי ערך המוצר בחבילה הוא גבוה ולכן, מן הראוי שינהגו בה באופן זהיר. כמו כן, הקופסאות הממותגות מיוצרות בהתאמה אישית ללקוח ולכן, בעת ייצור דגם האריזה ניתן להתאים אותה גם לגודל המוצר וכך למנוע את תזוזתו באריזה ולהגביר את אבטחתו בעת המשלוח. ג. כ. שיווק כלפון מתמחים בייצור אריזות ממותגות ומלמדים את הקהל הרחב כי ניסיון רב שנים הוא סימן לאיכות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

תיק מפעל – במה מדובר?

בפירוט של תיק מפעל ניתן למצוא מידע אודות התקנות של העסק להתמודדות עם מקרי חירום במפעל במצבים שונים. בעזרתו של נאמן בטיחות ניתן להכין תיק

קרא עוד »

מוצרים ללא גלוטן

הרבה אנשים נמנעים מאכילת גלוטן, בין אם הם מחויבים לכך בשל סיבות בריאותיות ובין אם הם בוחרים בזה מסיבות אישיות כאלה ואחרות. אם עד לפני

קרא עוד »
דילוג לתוכן