עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

תנו למי שאתם לצאת החוצה

צוות האתר

ביטוי עצמי, הינו אחד הדברים החשובים בחייו של כל אדם. הצורך לבטא את עצמנו באמצעות בגדים ותלבושות שונות, לא פוסח על אף אחד. פסטיבלים אשר שמים דגש גדול על כך, הינם הבברנינג מן האמריקאי והמידברן, אשר הינה הגרסה הישראלית לפסטיבל המפורסם. כבר קרוב לעשור, שישראלים רבים לוקחים חלק בפסטיבל המידברן הייחודי, אשר דוגל בחופש ביטוי, קהילתיות, חיבור לעצמי ולטבע, ויצירת חוויות מעצימות ואושר טהור. משתתפים רבים בפסטיבל, נוהגים להתחפש ולעטות על עצמם פריטי לבוש ססגוניים ומושכי תשומת לב, אשר מביאים לידי ביטוי את היצירתיות הטמונה בכל משתתף ומשתתפת. תחפושות לפסטיבלים אשר נפוצות באירוע זה, מכילות אלמנטים בעלי זיקה לטבע כגון כיסויי ראש מעולם החי, זנבות ואביזרים התואמים את המדבר לרבות בנדנות, משקפות, כובעים רחבים ומרשימים, גלימות, מסיכות אבק ועוד. בשוורץ פרוות, ניתן למצוא מגוון נרחב של תחפושות ואביזרים לפסטיבלים, חג הפורים וכל אירוע צבעוני שרק תוכלו לחשוב עליו.

תחפושת יוקרתית אך קלה להכנה

תחפושת טווסית הינה תחפושת מרהיבה, אשר מעבר לתשומת הלב אשר מושכת, מהווה סמל לגאווה, יוקרה, וביטחון עצמי. בין אם תבחרו בתחפושת זו לפסטיבל המדברן או לחג הפורים, תזכו בתחפושת בעלת אמירה חד משמעית. בעזרת פריטי לבוש בגוונים כחול, ירוק וטורקיז, פאייטים, נוצות, כפפות ועיטורי ראש- תתקבל תחפושת מסובבת ראשים, במינימום התעסקות. פריט עיקרי וורסטילי בתלבושת זאת, הינן הנוצות, אשר מבליטות את כל אשר עוטה אותן. נוצות אלו ניתן לשלב בדרכים רבות, כיד הדמיון: בשמלה, מכנסיים, חגורה, עיטור ראש גדול ואף ליצור בעזרתן זנב מלכותי וגאה בדיוק כמו לטווס. את כל האביזרים הללו ועוד רבים וטובים, תוכלו למצוא בשוורץ פרוות. לנוחיותכם, ניתן לבקר באתר האינטרנט שלהם, או בחנות בתל אביב, ולהנות ממלאי עצום. הצוות המנוסה של שוורץ פרוות, יסייע לכם במציאת האביזרים ו\ או התחפושות המדוייקות ביותר עבורכם.

חיבור לעולם החי ברגע

האפשרות להתחפש, יוצרת ריגוש והנאה רבה אצל מרבית האנשים. זה הזמן לתת לדמיון להשתולל, להגשים חלומות, ולהביא לביטוי את כל שעולה על דעתכם. נוצות כאמור הינן אביזר ססגוני וייחודי, אשר ניתן לשלב באינספור תחפושות ותלבושות. מעבר לכך שנוצות גורמות לכל העוטה אותן להתבלט ולמשוך את עיניי הסובבים אותו, אלו הן מרכיב צבעוני ומיוחד, המחבר אותנו לטבע. בשוורץ פרוות, תוכלו למצוא למעלה מ-60 סוגים וגוונים של נוצות, באורכים שונים, כך שבין אם תבחרו לעטות נוצה ארוכה אחת, או בין אם מבחר נוצות בפלטת צבעים ענפה, תוכלו למצוא בחנות את כל מבוקשכם. עם ניסיון עשיר ושירות בלתי מתפשר עוד מלפני קום המדינה, תדעו שעם שוורץ פרוות אתם בידיים הטובות ביותר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

אומנות ההתמדה

בספר איוב נכתב: "אבנים שחקו מים" משמעות האמרה הפוכה והמים הם ששחקו את האבנים ויצרו בהם צורות. ובכל זאת הכוונה נשארת והמסר הוא: כדי ליצור

קרא עוד »

מיזוג אוויר בירושלים

יש הרבה דברים שבלעדיהם לא נוכל לדמיין את חיינו, ואחד מהם, זו מערכת מיזוג האוויר. אנחנו רגילים ליהנות ממיזוג אוויר בכל מקום שבו אנחנו נמצאים.

קרא עוד »
שיפוץ חזית בניין

איטום על מבנים גבוהים

עבודות איטום בסנפלינג, המכונה לעתים קרובות איטום חזית או מבנים, מייצגות גישה מיוחדת ויעילה לתחזוקה והגנה על מבנים בגבהים. טכניקות סנפלינג, הידועות גם בשם גישה

קרא עוד »
דילוג לתוכן